Andreashoftun Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Heisann! Pc'en min klikker ved oppstarten. den bruker ekstra lang tid ved logoet til hovedkortet for å så å klikke fulstendig teksten som blinker på skjermen er noe som: "gigabit ethernet controller mediatest failed, check cables exiting PXV" noen som aner hva dette kan være?
norbat Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Prøv og start i sikker modus (trykk flere ganger på F8 under oppstart) Fra sikker modus kan du forsøke en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang fungerte greit: Tilbehør -> systemverktøy -> systemgjenoppretting. Endret 22. mai 2007 av norbat
Andreashoftun Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Prøv og start i sikker modus (trykk flere ganger på F8 under oppstart)Fra sikker modus kan du forsøke en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang fungerte greit: Tilbehør -> systemverktøy -> systemgjenoppretting. 8676506[/snapback] kommer ikke så langt det klikker ca. der biosen begynner lurer på om det ikke har vært noen kortslutning i hovedkortet..
norbat Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Sjekk i bios om boot harddisk står før evt. nettverk etc. Evt. resett bios til default
Andreashoftun Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 jeg var faen meg sekunder fra å kjøpe meg ny pc, haha jeg skylder deg derfor en: KJEEEEMPESTOR TAKK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå