Gå til innhold

Kvar får ein kjøpt billige gamecubespel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei !

Lurte på om det er nokon nettbutikkar, eller vanlige butikkar som har billige gamecubespel ? Er vel slik at desse er direkte kompatible med nintendo wii.

Kunne også tenkt meg nokon anbefalingar av gamecubespel. Har ihvertfall tenkt å prøva å få tak i windwaker.

Endret av Jalle
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wind Waker er ihvertfall å oppdrive rimelig rundt om, om du har noen Europris butikker i området ditt kan du jo sjekke der ihvertfall :) Kjøpte mitt der ihvertfall.

EDIT: Tidenes skriveleif; Wind Wanker........ :ph34r:

Endret av Mala
Skrevet

hehe! Fin skrivefeil det ja! :p

Ellers har jeg jo hørt mye bra om Paper Mario til GC også.. :) Jeg har iallefall skaffet meg det.. men, lur som jeg var tenkte jeg ikke på GC memorycard først.. :p

Skrevet

Ikke kjøp resident evil 4, kommer snart Wii-edition som inneholder alt ps2 ekstramateriale + nye wii kontroller.

Mine favoritter (som bare er Gamecube-eksklusive):

Wind Waker

Metroid Prime

Mario Kart Double Dash

Super monkey ball

Eternal Darkness

Star fox adventures

Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II (denne er vanskelig å få tak i)

F-Zero GX

Pikmin

Baten Kaitos

Skies of arcadia legends

Favoritter som finnes på andre konsoller, men der GC-versjonen er best:

Killer7

Soul Calibur 2

Timesplitters 2

Beyond Good & Evil

sukk sukk sukk! savner GC-samlinga mi, men solgte den for å få råd til Wii.. rundt 30 spill, hehe.

Skrevet

Ser også at Wii-fan.net går gjennom hvilke titler som er verdt å skaffe seg til GC.. :) lurt påfunn, som iallefall jeg har kjempebruk for! :)

Skrevet
Hei !

Lurte på om det er nokon nettbutikkar, eller vanlige butikkar som har billige gamecubespel ? Er vel slik at desse er direkte kompatible med nintendo wii.

Kunne også tenkt meg nokon anbefalingar av gamecubespel. Har ihvertfall tenkt å prøva å få tak i windwaker.

8675419[/snapback]

Veldig mange fantastiske ekslusive spill til GC som MÅ spilles. Begynner dog så smått å bli vanskelig å få tak i, så lurt å forte seg.

En liste i tilfeldig rekkefølge:

Paper Mario: 1000 year door, Zelda: Wind Waker, Zelda: Four Swords, Zelda: Collectors Edition (Zelda 1,2,ocarina,majora), Eternal Darkness, Tales of Symphonia, remake av Metal Gear Solid 1, Resident Evil 0, remake av Resident Evil 1, Super Smash Bros, Mario Sunshine, F-Zero GX, Final Fantasy CC, Metroid Prime 1, Metroid Prime 2. Sikkert mer også som jeg har glemt...

Skrevet (endret)

Gamezone.no bør kunne skaffe det meste. Er dog ikke på lager så kan ta litt tid.

Endret av P1ay
Skrevet

Platekompaniet har noen Gamecube spill i nettbutikken sin. Priser fra kr.59,50 til 599.

Hoteste tipset hos platekompaniet.no: Wind Waker til 59,50kr +30kr i frakt

Skrevet
Platekompaniet har noen Gamecube spill i nettbutikken sin. Priser fra kr.59,50 til 599.

8680465[/snapback]

mario party 7 med mic til 99,- da? :D:D

Skrevet

8680465[/snapback]

mario party 7 med mic til 99,- da? :D:D

8680576[/snapback]

Hehe, tok og bestilte det jeg :)

Skrevet

8680465[/snapback]

GRRRRRRRRRRR, sikkert utsolgt no :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...