Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangsbil til rundt 20-40000kr


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg min første bil i løpet av sommeren. Fikk en link til en mazda 626 2.5 v6 fra en kompis.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1496563

 

Hørte med selgeren og han mente det var en ypperlig bil, men at det var litt rust pa siden. Den var fiksa masse på de siste årene, så bilen ellers i toppform. Hadde ganske lyst på den, men den ble da solgt før jeg kom meg nedover til tr.heim for å se på den.

 

Noen som har noen tips om andre biler i prisklassen 20-35000 med omtrent like bra utstyr, og som er i like god stand? Finner litt, men er mest bare biler som behøver mye fiksing eller som er små kjerringbiler... Hørt at civicer og 626'er er kurante førstebiler. Stemmer det?

 

Har sett en stund litt rundt på nettet en stund, og har funnet en del biler jeg liker.

 

Biler jeg spekulerer på:

Honda Civic 1.6

 

Audi 100

 

Honda Civic 1.5

 

Honda Civic 1.4is

 

Jeg har egentlig ikke god peiling på bil, og kan ikke skru. Har en del kompiser som kan hjelpe med småfiks, men ikke noe mer. Har mye penger på bok, så har råd til å ta service på verksteder hvis det blir nødvendig, men ser helst at bilen trenger lite vedlikehold. Vil ikke gå nå særlig opp i pris, men forsikringspris er ikke noe stort problem.

Endret av Dan-Håkon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...