Gå til innhold

Diskuter K550i/W610i/W880i her


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det ville være kjekt med en diskusjonstråd for K550i, W610i og W880i siden disse tre telefonene er ganske like, og ligger ann til å bli populære mid-range telefoner.

 

For å begynne kan jeg bare si at jeg ikke har min kjære W610i for øyeblikket, den ligger hos Telekiosken for reprasjon, og det er ikke mulig å nå dem for øyeblikket. Men ellers så er jeg storfornøyd med telefonen. Fin MP3-spiller og generellt sett en deilig telefon. :love:

Endret av Løve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Titantord: Prøvd knappene øverst på høyre side? :) Er en opp og ned pil der som kan regulere lyden når du hører på musikk eller har en samtale.

 

Fruxo: W610i er tynnere, har støtte for A2DP, har Walkman 2 samt flash themes som standard. Er de forskjellene jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar
Fruxo: W610i er tynnere, har støtte for A2DP, har Walkman 2 samt flash themes som standard. Er de forskjellene jeg kommer på nå.

8678011[/snapback]

 

Man har flash themes på w810i ogaå. det er bare på de senere modellene ved feil at disse har blitt utelatt.

post-43843-1179957340_thumb.jpg

Lenke til kommentar

W880i

Jeg har problemer (tror jeg) med at lyden er så unormalt lav når jeg ringer folk eller når telefonen ringer. Har skrudd lyden på maks, men det er fortsatt ikke no hjelp i. Skal sies at jeg jobber på ett mekanisk verksted og sikkert har litt nedsatt hørsel, men jeg har likevel ikke erfart dette på andre telefoner jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Oi oi, kjekt. Ny eier av w880i. Noen tips til en rimelig fersk bruker?

 

Edit*

 

En ting jeg lurer litt på, er småting som, å få internettet til å fungere gjennom usb, og hvordan man legger inn nye flash-motiv.

Endret av phanti
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
kan man sjekke mailen sin på w610i ? sånn som på Nokia 6300

8763259[/snapback]

 

Veit ikkje korleis du gjer det på 6300, men eg sjekkar iallfall både ein gmail kontor og ein webmailkonto direkte på telefonen. Kan også laste ned gmail applikasjon eller bruke nettlesaren til å logge på, men det er jo berre tungvindt :cool:

 

Ellers høyrer eg også susing i mp3-spelaren. Litt kjipt, men når alternativet er øyresus, så... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...