Gå til innhold

Koke nudler i hjemmebrent

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva trur dere om det egentli? alkoholen går damper jp bort, men lukter sikkert helt jævli og det smaker sikkert helt jævli å.. noen som har prøvd? eller kan ha noen anelse på åssen det er? :p hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal koke nudlene i hjemmebrent, så tror jeg resultatet blir usmakende nudler uten alkohol. Men hvis du tenker på å trekke nudlene så er saken noe helt anneledes. Alkoholen vil nok trekke inn i nudlene. Er veldig usikker på smaken, men det hadde vært fett å bli full etter å ha spist nudler.

Skrevet

Jeg tillater meg å være så kontroversiell som å foreslå noen halvlitere pils til middagen, som du tilbereder på ellers vanlig måte. Hjemmebrent er bare piss uansett. Også smaker nudler kokt i krydret vann helt sikkert mye bedre. Jeg godkjenner ikke forslaget ditt til eget bruk.

Skrevet

hehe... hvis ingen har prøvd må det jo prøves :p men blir sikkert så vondt att det er bare å kaste det tror jeg da. men hvis jeg har lokk på kjelen da, da blir jo dampen væren i kjelen, å skal vell alkoholen blir der ved? er det ikke noe i likheten når de brenner?

Skrevet
Tror du kommer til å angre på all spriten du brukte til å koke nudlene med. :p

8683978[/snapback]

hehe, sant så sant :p men noen må jo prøve det da..? :p hehe

Skrevet
Hjemmebrent smaker hor, nudler smaker hor - da smaker sikkert nudler kokt i hjemmebrent også hor.

8694927[/snapback]

ifølge matematikken skal - - bli pluss... Men nå syntes jeg vanlige nudler smaker ålreit, så.. da er det værre for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...