Perkeleh Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Noen som har god peil på Honda NSR? Lurer på noe fakta.. Effekt (i hk) når den er uplombert (orginal fra fabrikk) Er det kick-start i tillegg til el..? Hvor stor er bensintanken? Er det generellt en god sykkel? Håper det er noen her som kan svare meg på dette. Takker KAZ8
themaceman Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Når plomberingen i svanehalsen er borte, går effekten opp til rundt 24-25hk (sånn ca., er ikke 100% sikker). Nei, det er elektrisk start. Tanken er på 11 liter~. Det er en veldig robust sykkel, har fortsatt ikke hatt noen problemer med min. Den går rimelig bra også, ikke like bra som Aprilia RS og Cagiva Mito, men faktumet at den er billigere og så driftsikker gjør at den kan hevde seg med førstnevnte. Velkommen til forumet forresten .
ekwathne Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Tre venner av meg har hatt NSR og alle har vært fornøyde. Bra sykkler som også ser bra ut.
Perkeleh Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Takker for svar! Btw - har vært medlem sia feb. men har ikke posta siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå