Pellick Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Er det like håpløst å havne i nærkamper i BF2142 som i BF2? Jeg tenker på problemet med at du kan tømme magasinet i hodet på en motstander uten kill. Det er jo ingen tvil om at det er et online-problem ettersom det ikke forekommer i singleplayer. BF2 online er hvertfall alt annet enn moro for en som ikke spiller det 20t om dagen. Alle verstingene har jo lært seg hvor man må sikte, slik at for meg forløper alle nærkamper slik: Jeg møter en motstander, kaster meg på bakken og retter noen velrettede skudd mot hodet hans. Mostanderen løper upåvirket mot meg og avretter meg med ett enkelt skudd mens han løper, fordi han har spilt spillet mange flere timer enn det som er sunt og vet at man må sikte på noe helt annet for å treffe hodet Men tilbake til spørsmålet, er nettkoden til BF2142 like crappy slik at dette problemet er like stort der også?
El Matador Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Grunnen til at han får 1-shot-one-kill på deg er jo fordi du proner.
Kharan Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 I BF2142 er det ganske vanskelig å treffe folk som hopper, derav fenomenet 'bunnyhopping.' Ellers er det sjelden jeg møter noen som ikke lar seg knerte av et par velrettede skudd. Hvis du legger deg ned får du et mer stabilt sikte - etter noen sekunder. Men husk også på at da ligger du med hode og skuldre mot fienden, så hvis du blir truffet gjør det som regel ganske mye vondere enn om du hadde stått oppreist eller i knelende posisjon.
Pellick Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 (endret) Problemet med at treff ikke registreres er uansett godt dokumentert i BF2, og det kommer av at spillet kompenserer dårlig for lagg. Høy ping forverrer selvfølgelig problemet. Men jeg lurer fortsatt på om det også er sånn i 2142? Grunnen til at han får 1-shot-one-kill på deg er jo fordi du proner. Det er meget mulig, det som plager meg er at motstanderen lever lenge nok til å skyte det ene skuddet når jeg allerede har plantet 15 skudd i panna hans. Det er poenget her. Jeg nekter ikke for at hovedgrunnen til at jeg blir eid er fordi jeg spiller mot kids som har for mye fritid. Men hvis det ikke var for hitbox-problemet hadde jeg i det minste fått inn en fulltreffer en gang iblant Endret 21. mai 2007 av Pellick
Campin Carl Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hvis det ikke var for hitboxen hadde jeg vært 2-3 høyere ranker, det er jeg sikker på *kom på at jeg må laste ned patch*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå