dannad Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har problemer med å slå ut flyenes "wing-spoilers". Jeg vet at man skal trykke på "forward slash" på tastaturet, men det skjer ingenting Er det noen som vet hva som er galt eller som kan si meg om det er noen andre "forward slash" knapper som man må trykke på (eventuelt bilder a knappen) ? PS: Er det noen som vet om hvor jeg kan laste ned flere fly til FS 2004? (gratis) De sidene jeg har funnet, har fly, men ikke hele pakken, det er mye flyene mangler som f.eks. 3D cockpit - og enkelte sider har bare "texture" for nedlastning... *Frustrerende* Hilsen en som elsker å fly
War Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 (endret) http://www.flightsim.no/ Alle fly er forskjellinge , hvilket fly bruker du. Om ingen ting skjer har ikke flyet spoiler. Store fly har det. Endret 21. mai 2007 av War
Agg Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har problemer med å slå ut flyenes "wing-spoilers". Jeg vet at man skal trykke på "forward slash" på tastaturet, men det skjer ingenting Er det noen som vet hva som er galt eller som kan si meg om det er noen andre "forward slash" knapper som man må trykke på (eventuelt bilder a knappen) ? Kan du ikke bare assigne' en annen knapp til spoilers da? Hva fly angår så har FS blitt en pengemaskin, og det er nærmest umulig å få tak i noe som helst, som er brukbart, uten å måtte betale for det (ihvertfall lovlig). Personlig er jeg drittlei hele FS-communityet, ingen gidder gjøre noe som helst uten å ta seg betalt for det lenger.
War Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Med flightsim lønner det seg å bruke 1 fly man vil lære mest mulig om og kjøpe egen oppdatering til det flyet så det blir så ekte som mulig. Og en flystikke med pedaler anbefales , blir en helt ny opplevelse iforhold til keybord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå