Gå til innhold

Def Jam ICON, Virkelig så kort spill?


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Def Jam ICON her ene dagen, fyrte opp spillet, og det var til min glede veldig kult spill.

Tingen er at det tok meg i underkant av 2 dager å klare spillet rundt. Er spillet virkelig så kort?

Vet det er online modus på det, men det er jo strengt tatt ikke så bra online.

Noen her som har erfaringer med spillet, og som har forslag til hva man kan gjøre videre i det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og at du "klarte" å runde det på 2 dager sier litt om hvor lite krav man har til spill om dagen.

Har selv rundet det, men jeg klarte aldri å spille mer enn kanskje 3 kamper om gangen før jeg ble drittlei. Og karriere modusen har sikkert 50 kamper, og med en variasjon på 7-8 motstandere blir det fort jævlig kjedelig (har da ikke tatt med snuten du slåss mot på slutten...)

 

Hadde ikke betalt mye for det makkverket av et spill. Når Russel Simmons atpåtil går ut i media og klager på bannskap og voldsforherligelsen i dagens musikk så blir dette spillet så patetisk og skuffende at jeg mest av alt har lyst til å skrive en mail til han og informere han om hva han faktisk har gitt ut...

Lenke til kommentar

Jeg syns ICON var et ganske tøft spill, fikk satt meg skikkelig inn i spillet og nytet det så lenge det varte. Dvs 2 dager så var hele greia storyen rundet.

Skulle teste Online men det var skikkelig knot og få til, altfor wannabe gangsta når det blir delt inn i westside, eastside og sånt.

 

Jeg digget spillet egentlig mest fordi jeg fikk nyte gode gamle HipHop låter som egentlig er ganske brae.

Viss u digger Hiphop så kjøp spillet. Alltid gøy og banke dritten ut av T.I,Fat Joe Young Jeezy og andre kjente hip hoppere(rappere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...