Gå til innhold

Gnome eller Night elf rogue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal starte en rogue. Har en lvl 13 nelf fra før, men hva er best av gnome og nelf rogue?

Synes disse to er de stiligste å se på derfor jeg har tatt med bare disse....

Takker på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Escape Artist er ganske nice ja, så jeg ville nok tatt Gnome hvis de stod mellom det og NE. Men egentlig ville jeg tatt Human hvis jeg var deg. +10% rep er ganske nyttig i 70.

Edit: Leif..

Endret av Inxs
Skrevet

Har Gnome Rogue selv, og Escape Artist bruker jeg omtrent hele tida når jeg PvP'er, utrolig deilig skill for en rogue må jeg si.

Skrevet (endret)

Lag Gnome!! male eller female ser begge kulere ut som rogue enn NEs synest eg :p Har en level 68 gnome rogue sjølv. Spilletida mi gjekk ut i dag rett før eg blei 69

EDIT: og om du skal ha på ei roguemaske så stikker øra ut igjennom den på Night Elfs...

EDIT2: og om du skal ha roguemaske til gnome male, så ikkje lag sånt skjegg som går igjennom maska

Endret av 2rst1
Skrevet
EDIT2: og om du skal ha roguemaske til gnome male, så ikkje lag sånt skjegg som går igjennom maska

8658835[/snapback]

Dette tror jeg blir fikset i neste patch.

Skrevet
Lag Gnome!! male eller female ser begge kulere ut som rogue enn NEs synest eg :p Har  en level 68 gnome rogue sjølv. Spilletida mi gjekk ut i dag rett før eg blei 69

EDIT: og om du skal ha på ei roguemaske så stikker øra ut igjennom den på Night Elfs...

8658835[/snapback]

"Roguemaska" Second sight?

Skrevet
Lag Gnome!! male eller female ser begge kulere ut som rogue enn NEs synest eg :p Har  en level 68 gnome rogue sjølv. Spilletida mi gjekk ut i dag rett før eg blei 69

8658835[/snapback]

"Roguemaska" Second sight?

8659893[/snapback]

Det blir jo fiksa neste patch.

Skrevet
vi tar og diskutere noe annet heller.. jeg må slutte å lage emner hehe

hvem talent points er best for mage under leveling??

8660676[/snapback]

Tror du bomma litt på tråden jeg. Prøv magetråden du :thumbup:

Skrevet

Uten å være fryktelig frekk vil jeg påpeke at både Gnome og NE Rogue er fryktelig oppbrukt, i hvertfall på Bloodfeather. :)

La oss si at det er 5000 rogues på BF til sammen. I såfall er nok 4500 av dem enter NE eller Gnome. :p

Uansett; jeg syns Gnome og Dwarf rogues er de artigste og stiligste. ;)

Er Dwarf rogue selv (såvidt det er), så er muligens litt subjektivt...

Skrevet (endret)

Siden det er snakk om alliance så ville jeg tatt NE eller human faktisk.

NE fordi du har muligheten til å bruke shadowmeld når du har kommet deg ut av combat kan du sitte i shadowmeld å spise (funket utrolig bra i pvp når jeg spillte)

Human fordi når du først skal spille alliance så kan du like godt se litt vettig ut :p min mening er at dranei,gnom å dverg bare ser tragisk ut

Endret av MaSo
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
NE fordi du har muligheten til å bruke shadowmeld når du har kommet deg ut av combat (funket utrolig bra i pvp når jeg spillte)

8662114[/snapback]

Stealth funker vel ganske bra også :p

Skrevet
NE fordi du har muligheten til å bruke shadowmeld når du har kommet deg ut av combat (funket utrolig bra i pvp når jeg spillte)

8662114[/snapback]

Stealth funker vel ganske bra også :p

8662131[/snapback]

Glemte å skrive at du kan spise i shadowmeld :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...