malificus Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hail alle wowfolkz! Jeg er bare lurer på hva man skal skrive i /macro, når man vil f.eks. at man skal buffe seg selv med Mage Armor, Arcane Intellect og dampen magic med bare èn knapp. Håper dere forstod spørsmålet=) /greet
Rockna Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hei. Tror ikke at man kan ha flere enn et spell i hvær macro. Men er litt usikker der
John Keats Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Går fint an, men du må trykke 3 ganger på knappen =) Husker ikke akkurat hvordan man gjør det nå
Bagh Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Tror det blir så enkelt som dette /target name /cast Mage Armor /cast Arcane Intellect /cast Dampen Magic name er da navnet på din character
Dynejonas Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Eller /castsequence reset=target Mage Armor, Arcane Intellect, Dampen Magic Tror noe sånt vil funke.
ScatexX Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Tror det blir så enkelt som dette /target name /cast Mage Armor /cast Arcane Intellect /cast Dampen Magic name er da navnet på din character 8653633[/snapback] Jeg er ikke sikker på om det vil fungere. Tror det du ser etter er en castsequence. F.eks.: /target navn /castsequence reset=14 Mage Armor, Arcane Intellect, Dampen Magic Tror det er slik.
DeadbeaT Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 det er allerede svart på. castsequence macro'en over er riktig, post også lsike forespørsler i den store macro-tråden så vis lipper så mange stray-tråder.
malificus Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 Hei igjen. Jeg prøver det dere har sagt..: /target name /castsequence reset=[Rank?] Mage armor /castsequence reset=[Rank?] Arcane Intellect /castsequence reset=[Rank?] Dampen Magic er det riktig? når jeg lager denne og bruker den spammes bare Mage armor.. Håper dere svarer=)
anono1123 Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 /castsequence reset=target Mage Armor, Arcane Intellect, Dampen Magic Slik!
bandreas Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Noen som kan hjelpe meg med noe av det samme da? Jeg trenger en macro som sier hvem jeg har blindet i partychat etter jeg har blindet (duh )? Altså noe slikt: Jeg blinder en hunter og i chatn står det: I BLINDED LEGOLAZEZ. Anyone?
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Sett nå Mage Armour sist, da dette er en selfbuff, hvis den skal brukes til å buffe andre. Så slipper du å buffe deg selv med samme spellen en million ganger.
anono1123 Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 (endret) /p I BLINDED %tcast Blind Tror det skal funke. 8656172[/snapback] /Cast Blind /p I Blinded %T Endret 20. mai 2007 av -Martin-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå