Gå til innhold

Kva prosessor og skjermkort til spele PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg har tenkt å kjøpa skjermkort og prosessor til PCen min, men eg veit ikkje kva. Prosessoren skal vere 3.0 Ghz og skjermkortet skal helst vere 512 MB, men kan vere 256 MB. Nokon som veit kva som er best å velge? Nokon som veit kva prisen blir? Legg til bilete av portane (eller kva det no heiter) eg har. Er det noko meir eg treng bilete av, so sei ifrå.

Edit: Kva heiter portane som er på bilete?

post-125541-1179599526_thumb.jpg

Endret av Kiwien6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut frå bildet ser det veldig ut som hket ditt er utstyrt med AGP-port, men kva prosessor du kan ha på det er eg veldig usikker på då du oppgir ingen data for systemet.

Litt ut frå kva maskin du har no og kor mykje pengar du har tilgjengeleg for oppgradering, så kan eit hk-skifte kanskje vere bedre invistering

Spesielt viss du har ein utdatert cpu-socket.

Viss du får tak i ein gamal versjon av aida32 (gratis) eller everst home (også gratis) så kan du finne ut kva hk du har, så me kan hjelpe med å vurdere kva cpu som kan sitte i maskina.

Skrevet (endret)

Kor skal eg laste det ned og kor gamal skal versjonen av aida32 vere?

Er redd du må hjelpe meg litt, viss det ikkje står kva eg skal gjere.

Edit: Har lasta begge ned no, googla litt på det.

Edit 2:

Her er alt som står på Hovedkort:

Hovedkort: MSI MS-6378 (3 PCI, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video)

CPU type: AMD Athlon XP, 1400 MHz (10.5 x 133) 1600+

Hovedkort chipset: VIA VT8361 Apollo KLE133

System minne: 375 Mb (SDRAM)

BIOS type: Award Modular (10/04/02)

Kommuniksjons port: Kommunikasjonsport (COM1)

Kommuniksjons port: Skriverport (LPT1)

Endret av Kiwien6
Skrevet

Du lista opp infoen som var nødvendig for å komme med nokre tips.

Hket ditt er ganske gamalt Socket A og det bruker SD-ram.

Begge deler har gått ut av produksjon for ei god stund sidan ( 939-socketen som kom etter A, har faktisk blitt fasa ut til fordel for ein ny igjen)

her er info om hket ditt: http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...t2_no=&cat3_no=

Men eg tok feil om AGP-porten, det var ein CNR, og dermed har hket ikkje muligheiter for noko særleg oppgradering. Hket størrer nok berre Athlon XP 3200+ som maks.

Dermed er eg nok redd at her må det bli full oppgradering av:

-CPU

-HK

-RAM

-Skjermkort

Og sekundært

PSU ( den som står i kabinettet er nok ikkje kraftig nok til å dra nye system)

Men er dette eit fabrikkprodusert maskin ( fujitsu-siemens o.l) eller meir standard (komplett, PS-data ..... eller heimebygd?

Så dei dårlige nyheitene er at du må nok skifte nesten heile maskina og ikkje berre CPU og skjermkort.

Skrevet

Eg har ikkje gjort/bygd noko på maskina, berre CD ROM, CD brennar og harddisk. Men ellers veit eg ikkje noko meir om maskina fordi eg kjøpte den av nokon for lenge sidan.

Skrevet (endret)

Kjem med eit nytt spørsmål: Kor mykje/bra skjermkort, ram osv. er vanleg for ein spele PC som eg skal kunne spele eit nytt spel på? Med nytt spel meiner eg nokre av dei eg er interessert i: Age of Empires III, The Elder Scrolls (berre kanskje) osv.

Edit: Skrivefeil.

Endret av Kiwien6
Skrevet

På PSData sitt lagersalg finner du et Asus VGA-Card Radeon X700LE 128MB PCI-E grafikkort til kr 375,-. Ikke all verdens til spillkort, men det fungerer med det meste, og det er mye kort for pengene.

Samme sted finner du et MSI P965 Platinum (Msi Mainboard S-775 Intel P965 ATX Audio GbLAN 1394 SATA Raid CF-ready Retail, P965 PLATINUM) til kr 495,-. Dette støtter crossfire og Core 2 Duo-prosessorer, så det er klart til oppgradering dersom økonomien skulle bedre seg med tiden. NB! Dette er et demoprodukt, så det følger neppe med diverse kabler etc.

Hvis du holder deg til PSData for å spare frakt, så får du en Core 2 Duo E4300 for kr 985,- med en kjøler som burde holde sånn til å begynne med i alle fall.

Du får også to stykk Apacer Memory 1.0GB PC-667 DDR2 PC5300 Original, 1.0GB PC-667 minnebrikker for til sammen kr 670,-. Med 2 GB RAM er du forsynt for en stund.

Jeg tar her utgangspunkt i at du kan bruke samme kabinett, tastatur, mus, skjerm harddisk og CD/DVD som du allerede har, men som noe pekte på er det mulig du vil trenge en ny strømforsyning. Du finner et stort utvalg på PSData for rundt fire hundre.

Totalt er vi da oppe i ca tre tusenlapper. En kurant oppgradering for lite pæng, og som vil dra de fleste spill helt ok.

NB! Hvis du har et mATX-kabinett fra før vil ikke dette hovedkortet passe i det, men et brukbart kabinett med PSU koster ikke all verdens.

Skrevet
NB! Hvis du har et mATX-kabinett fra før vil ikke dette hovedkortet passe i det, men et brukbart kabinett med PSU koster ikke all verdens.

8653387[/snapback]

Kvar ser eg kva kabinett eg har?

Skrevet

Det er plass til eit ca 24 cm breidt og ca 30 cm longt hk.

Mitt gamle er 21.5 cm breidt og 24.5 longt, men det er skruehól som viser at det er plass til eit med måla overfor.

Skrevet

Og ser du her ser du at det hovedkortet, og andre som er ATX-format, måler 24,5 x 30,5 cm.

PS! Du kommer ca like billig ut av det om du satser på et rimelig AM2-hovedkort med en rimelig AMD x2-prosessor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...