Jobby Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Idag kjøpte jeg dette trådløse nettverkskortet i en butikk: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=316924 Men når jeg stapper kortet inn i min Dell pc så går kortet ikke helt inn i pcen, og det skjer ingenting. Noen som vet noe eg må gjer?
ventle Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 (endret) du har vel expresscard-slot i maskinen, mens nettverkskortet er av PCMCIA-type, som ikke passer om hverandre. Eneste løsning er å bytte/returnere kortet til butikken (om du har mulighet) Endret 19. mai 2007 av ventle
Jobby Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 takk for svar. Ja eg har det. Eg skal bytte det inn. Så nå er spørsmålet har D-link et nettverkskort som går på den sloten eg har i min PC?!
ventle Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 tilsynelatende ikke, men det finnes WLAN-kort for Compact Flash som du da kan kombinere med en kortleser for Expresscard. Ellers finnes jo også WLAN-adaptere for USB-tilkobling.
Jobby Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 gå for USB nettverkskort da, det gjorde jeg når min også ikke passa inn. Dell 6400 (bærbar)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå