Gå til innhold

SW Kotor II hjelp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lånt spillet av en venn, men jeg har et problem... Jeg har kommet til basen til "handmaidens", men jeg kommer ikke videre. Atton og Keira står ved utgangen, men jeg tror de skulle sittet i sånne celler.. hvis jeg prøver å prate med Keira flytter kameraet bare litt på seg.. Prater jeg med Atton kommer det opp to ting: 1.Cheat (ettellerannet) jump to Airis conversation.

2.Cheat continue with Keira conversation.

Har ikke lyst til å begynne på nytt!!

Vær så snill å hjelp meg den som kan!

PS: er det meningen at companions skal fighte mot de assasin droidene som skyter deg ned? Det gjør de nemlig hos meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg, og jeg mener å huske at måten jeg fikk "fikset" det på var å laste autosave fra når du nettop har landet, sloss mot droidene igjen for så å velge å gi fra seg våpnene osv første gang du får det som alternativ.

Skrevet

fikk det til... måtte si "Who are you?" først så keira og atton fikk den koslige dialogen i fengselet.....(ooops! spoiler?) kjipt med sånne bugs i spillet... det burde fikses, men tror nok ikke det kommer flere patcher...

Skrevet
Har lånt spillet av en venn, men jeg har et problem... Jeg har kommet til basen til "handmaidens", men jeg kommer ikke videre. Atton og Keira står ved utgangen, men jeg tror de skulle sittet i sånne celler.. hvis jeg prøver å prate med Keira flytter kameraet bare litt på seg.. Prater jeg med Atton kommer det opp to ting: 1.Cheat (ettellerannet) jump to Airis conversation.

2.Cheat continue with Keira conversation.

Har ikke lyst til å begynne på nytt!!

Vær så snill å hjelp meg den som kan!

PS: er det meningen at companions skal fighte mot de assasin droidene som skyter deg ned? Det gjør de nemlig hos meg....

8644169[/snapback]

Vist ikke det mr. nVIDIAsucks(agreed) sier funker, er det nok bare en ting å prøve på, og det er å bruke en litt tideligere save. Da er det bare å håpe du saver ofte, og forskjelige slots

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...