Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei. Har lastet ned wow, og har tenkt å spille på en venns account. Først lastet jeg ned ca. 5 pacher til WoW (det første) uten at jeg kunne spille, for jeg måtte alltid laste ned den samme pachen hele tiden.. Innstalerte The Burning Crusade, og det samma skjer.. Må laste ned Pachene 1000vis av ganger, uten at jeg kan komme inn.. Dette skjedde da ikke med broren min, heller ikke med vennen min.. Hva har skjedd? EDIT: Det som står: Wow er suksesfully oppdatert og press "restart" for å spille WoW.. Trykker RESTART - starter å laste ned pacher igjen.. som alltid.. EDIT 2: HAR VISTA! Endret 19. mai 2007 av Slettet-3t93k9
v-gard Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Det er mange patcher, husker jeg hadde det samme problemet, og trodde noe var galt, men det var det ikke Så du får stå på =p
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Men det er NØYAKTIG Den samme pachen.. det her har holdt på i 3-4 timer nå..
John Keats Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 last de ned manuelt da.. www.wowwiki.com har link til dem tror jeg
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Øøø.. Finner ingen ting der.. ^^ Noe jeg behøver, av program vare? # DISCLAIMER: Patch mirrors are neither guaranteed to be working at all times, nor guaranteed to be virus or trojan free as they are provided by third parties. WoWWiki is not responsible for any damage these files may cause to your computer. Use at your own risk. Hentet fra: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors 'Ellers takk' Klokken er mye nå uansett, ser etter svar i morra.. God natt folkens. Endret 18. mai 2007 av Slettet-3t93k9
Ildflue Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Øøø.. Finner ingen ting der.. ^^ Noe jeg behøver, av program vare? # DISCLAIMER: Patch mirrors are neither guaranteed to be working at all times, nor guaranteed to be virus or trojan free as they are provided by third parties. WoWWiki is not responsible for any damage these files may cause to your computer. Use at your own risk. Hentet fra: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors 'Ellers takk' Klokken er mye nå uansett, ser etter svar i morra.. God natt folkens. 8643822[/snapback] Sørg for at du har over 1gb eller rundt der på den disken du har WoW på. Trenger godt med plass for å patch, er en del temp filer.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 (endret) har nesten 100gb ledig.. helt ny data.. EDIT: Skal reinstallere WoW senere i dag.. Får vi se hvordan det går.. EDIT 2: Med mindre ingen har noen idé da? EDIT 3: Har re-installed WoW (ikke TBC), samme skjer som sist.. Noen ideer? Endret 19. mai 2007 av Slettet-3t93k9
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Nå prøver jeg med TBC også.. ^^ OBS: Dubbelpost.. Sorry. Endret 19. mai 2007 av Slettet-3t93k9
Walts Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Høyre klikk på wow iconet og "kjør som administrator" ? Regner med du ikke får lov til å instalere patchen siden du ikke er admin.. hadde det problemet selv. Og det hjelper ikke selv om du egentlig er administrator, må velge kjøpr som admin =P
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Rakk ikke lese det, bare re-installed WoW, lastet ned patchen 3 ganger, og det fungerte!! Takk til alle som har bidratt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå