Nutjob Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Hei og hopp "Innmaten" i pcn min skal vere: HK, PSU, CPU, CPU-vifte, RAM og OS. Trenger tips her, men har tenkt litt på Xeon(firekjerne) og C2D E6600(dobbelkjerne). Hvem av dem skal jeg velge? Er litt sugen på firekjerne, men ein kompis sier at jeg ikke får utnyttet den enda..Men jeg er fornøyd så lenge den er raskerer enn E6600 og klarer å samarbeide med vista osv. Det er ett must at det går an å spille wow og cs 1.6 med den, det rekner jeg med at går? Så jeg lurer på resten av oppsettet, men jeg står mellom Xeon 3210 og E6600 evt. E6700 når det gjelder CPU, kan seff ta imot tips til andre CPU'er her og men hele oppsettet skal ikke koste mere enn maks 8,5k Skal handlest på komplett Hva tycket folket? Trenger virkelig tips her zaltmann
pizzafordi Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 hvis du skal være realistisk så setter du ikke sånne krav som 4 kjerner eller den dyreste core2. du har da kun 8500kr. det hjelper lite med dyr prosessor, dårlig cpu etc. hvis du skal overklokke så klarer du deg med den minste i sin klasse. du kan se her, laget et oppsett med skjerm. og vista https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=766840
Nutjob Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 (endret) hvis du skal være realistisk så setter du ikke sånne krav som 4 kjerner eller den dyreste core2. du har da kun 8500kr. det hjelper lite med dyr prosessor, dårlig cpu etc. hvis du skal overklokke så klarer du deg med den minste i sin klasse. du kan se her, laget et oppsett med skjerm. og vista https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=766840 8645451[/snapback] funker ikke dette her da? Firekjerne oppsett =) har kabinett, 200gb hdd, cdrom og cd brenner, skjerm, skjermkort(kan ta imot tips til ett skjermkort om det er noe jeg kan gå ned på i oppsettet) btw. Endret 19. mai 2007 av zaltmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå