Gå til innhold

Trenger hjelp til å bestemme meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er forholdshvis lei WoW nå, merka det den siste tiden. Holdt meg unna det noen uker nå, men kommer til å begynne igjen snart.

Mitt problem er, jeg har 3 accounts. En med en 30 druid, en med en 54 priest, og en main account som består av en 70 hunter (med swift flying mount, samt en av fire alliance som kan crafte thick netherscale breastplate), 61 shammy, 61 pala, 43 warlock, 42 rogue, 36 mage, 29 twink warrior, 28 prest.

Tingen er at jeg er drit lei min hunter. Paladin er kjedelig. Og der jeg spiller shaman kjenner jeg ingen :o

Jeg har fryktelig lyst til å spillle shadow priest, druid eller rogue. Problemet er at jeg har ikke lyst til å spille de i low level.

Burde jeg aktivere accounten med druiden, accounten med presten, eller den "main accounten" med det game cardet jeg har nå. Finnes allerede en 42 rogue på main account, men jeg har forferdelig lite lyst til å levle den opp..

Hvilke account burde jeg aktivere?

(Leste det ikke noe sted, fortell meg hvis det ikke er lov så skal jeg fjerne dette; "eventuelt noen som vil byttelåne en account som har enten en 70 shadowpriest, druid eller rogue?")

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

**unødvendig quote av førstepost fjernet**

Virker som om du er akkurat som meg. Blir dritt lei en stund og så blir du hekta igjen. Desverre har jeg ingen tips å gi deg :p

Endret av macfjott
Skrevet

Synst det høres ut som du burde aktivere den main accounten din. der har du iallefall en 42 rogue du kan levle, sikkert mest penger og. Det er iallefall endel level du slipper og ta. ;) Men ja det kan vere kjedlig ja.. Hva med og prøve Lord of the rings? :p

Skrevet
Sier sats på Warlock!!  Utrolig morsomt! 

Hold Main acc din;)

8644178[/snapback]

Agree ;)

Warlock er kjempe artig :dribble:

Spessielt når andre tror du suger, men så viser det seg at du eier de totalt :)

Skrevet
Sier sats på Warlock!!   Utrolig morsomt! 

Hold Main acc din;)

8644178[/snapback]

Agree ;)

8644247[/snapback]

jess.:D har en 63 ! stor trives:P synd at det går så tregt fra 60-70:P

Skrevet (endret)
Sier sats på Warlock!!   Utrolig morsomt! 

Hold Main acc din;)

8644178[/snapback]

Agree ;)

8644247[/snapback]

lol enig. virker som warlockene er sterkt undervurdert noen ganger.

Big mistake :)

Hadde nettopp drept en hunter som var pvp tagga for andre gang i SMV forresten, så kom det en 70 druid og paladin. Så dengte jeg begge de to og ^^ eller.. CoA's siste tikk fikk druiden ned til 2% :nei: men allikevel =p

stakk av i travel form :p

Endret av Tullut
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

jeg spilller 70 shadow prest nå.

jeg lengter liksom bare etter en rogue.

driver å skal spille opp rogue nå, da jeg er basj lei av priest :p

men det er fett når du finner teknikker for å ta de forskjellige classes :)

shadow priest vs UD rogue = jeg klarer ikke gjøre en dritt anna enn pain og SWD :p

Skrevet (endret)

Selv ville jeg helst spilt Druid, men med tanke på alle de du har på main accounten tror jeg det er lurest å aktivere den igjen. Da har du ihvertfall litt å velge i. ;)

Endret av Inxs
Skrevet
... samt en av fire alliance som kan crafte thick netherscale breastplate ...

8640453[/snapback]

Hvor sjelden er den egentlig? Jeg kan også crafte den, hvordan tjener man penger på rare patterns? Ber om at folk bringer mats, eller grinder selv? Og hva med Primal Nether, skal man skaffe de selv eller be om at den som kjøper er med på å skaffe den? Hva er vanlig å gjøre?

Skrevet
... samt en av fire alliance som kan crafte thick netherscale breastplate ...

8640453[/snapback]

Hvor sjelden er den egentlig? Jeg kan også crafte den, hvordan tjener man penger på rare patterns? Ber om at folk bringer mats, eller grinder selv? Og hva med Primal Nether, skal man skaffe de selv eller be om at den som kjøper er med på å skaffe den? Hva er vanlig å gjøre?

8660152[/snapback]

Du skaffer da Primal nether, la oss si du har 10stk.

Så rett å slett sier du bare i trade : Crafting Netherscale Brestplate, mats +nether fee (som ligger vel på alt mellom 150-300G per primal nether)

Dem gir deg mats, du lager den å gir dem itemet for Primal nether prisen.

Og er den veldig sjelden som de epic tank bracerne får du 500G for primal nether =P

Skrevet
Primal Nether er vel BOP så den MÅ du vel ha selv.

8660693[/snapback]

Jo, det vet jeg - det jeg lurte på var egentlig om det var vanlig at kjøperen skaffer de 4 som mangler til en heroic-gruppe (dvs. han selv, 3 venner og meg), eller om det er noe man pleier å skaffe gjennom guild-runs... Men som jeg tolker det siste svaret, så er det vel mest vanlig at jeg farmer primal nethers, og selger etter hvert som jeg har primal nethers tilgjengelig...

Skrevet

(Leste det ikke noe sted, fortell meg hvis det ikke er lov så skal jeg fjerne dette; "eventuelt noen som vil byttelåne en account som har enten en 70 shadowpriest, druid eller rogue?")

8640453[/snapback]

Forumet forholder seg til spillereglene i WoW, så det er ikke lov (og takk for det, siden de fleste utfallene av slikt ender opp med dårlige spillere som lager trøbbel for andre).

Skrevet

På topic: spill på den klassen du synes er morsomst. Om du så må levle den først, så er det verdt det. Ingen vits i å gjøre kompromisser, det er best både for deg og de du spiller med om du liker klassen, da får du også motivasjon til å lære den bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...