Gå til innhold

22 Wide til spilling? Bra med så stor skjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den skjermen du linker til er utrolig digg, har den selv og den er utrolig god.

 

Man må ikke kjøre spillene i syk oppløsning (1680x1050) men det er i denne oppløsningen du vil få best grafikk. Om pc'en din klarer det kommer helt ann på hvilket spill du har tenkt å spille.

Lenke til kommentar

Er som 2mmy91 sier...

 

Gå minst for 640mb utgaven....Hvis du skal tenke litt framover så vil directX 10 spill kreve ganske mye minne fra skjermkortet i kommende spill...

 

De nyeste som kommer utover, half life episode 2, medal of honor osv...

 

Med de spillene vil det nok funke ganske bra..Jeg tenkte mer på som Crysis, Alan Wake osv..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

GTS320 for dårlig for 1680oppløsning... Ehhh HÆÆ?!.. Leste alt jeg kunne finne av tester før jeg kjøpte mitt GTS320 og konklusjonen til alle testene var at så lenge man spilte med oppløsning UNDER 1920x1200, så skilte 320 og 640 med maks er par frames pr sek. Først OVER denne oppløsningen hadde det noe å si, selv om dagens spill.. men for all del.. mulig 640 utgaven er falt i pris de siste mndene og gjort dem til et bedre kjøp.. har ikke sjekket.

Lenke til kommentar

Jeg har en Benq FP222WH og merker stor forskjell når jeg spiller spill, den ekstra bredden gjør at man får bedre oversikt over hva som foregår.

Litt synd at ikke oppløsningen er større, men det er det eneste negative med 22" widscreen.

Lenke til kommentar

Jeg har en 24" 1920x1200, og må bare si at mitt 6800ultra sliter, så det blir vel et 8800 snart. Anyway, det er digg å spille på så stor skjerm!

 

Først når jeg fikk den virka den stor, men nå vriker den liten, det kule er at når

du går tilbake til en 17", så virker den som en liten knøtt i forhold :)

Lenke til kommentar
han mener at 320 holder i massevis, så lenge du ikke skal opp til/over 1920x1200.

8655769[/snapback]

Stemmer, dvs det var det alle testene kom fram til. Har selvsagt ikke en haug med 320 og 640 kort og testet selv. Men undersøkte dette mye for min egen del da jeg kjøpte, for å få mest mulig for pengene OG ha noen som funger når jeg bytter skjem (22" ligger i planene)...

 

mvh kai

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...