Gå til innhold

Noen som vet hvilke gear "Kungen" bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg er beste tanken, jeg holder aggro og dør aldri. Jeg er restodruid. lover dere

8640632[/snapback]

Skal vel litt mer til enn å være en resto druid for å tanke prince ja. Og at du dør lite sier vel mer om healerere dine enn deg.

Endret av Zelda_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at en tank skall gjøre en veldig god jobb må resten av gruppa ( raidet) også gjøre jobben sin bra..

Jeg healer mye bedre vist tanken / magen og roguen gjør slik dem skall... Vil tro det er mye det samme med tanking også. Gjør resten av gruppa det de skall så går alt bra.

Er jo et sammarbeid. Vist tanken er god betyr det ikke at det automatrisk går bra. Det varer ikke lenge vist healeren ikke kan heale. Eller magen ikke can counterspelle eller sheepe.. osv

Skrevet

En god tank holder aggro på det den skal, og er rask til å reagere hvis ting ikke går etter planen. Andre ting som plassering, bruke Last Stand, Shield Wall etc. er også ting som gjør en tank god.

Gear viser om tanken er godt geara, ikke stort mye mer. I de fleste tilfeller hva tanken har vært igjennom, uten at det nødvendigvis gjør tanken noe bedre av den grunn.

Skrevet
En god tank holder aggro på det den skal, og er rask til å reagere hvis ting ikke går etter planen. Andre ting som plassering, bruke Last Stand, Shield Wall etc. er også ting som gjør en tank god.

Gear viser om tanken er godt geara, ikke stort mye mer. I de fleste tilfeller hva tanken har vært igjennom, uten at det nødvendigvis gjør tanken noe bedre av den grunn.

8640832[/snapback]

Det du beskriver er det mange tanks som klarer veldig bra, og derfor står det til sist om hvem som har bra gear eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...