Gå til innhold

Kritikk av noen bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar !

 

Har egentlig ikke gjort så mye med bilde 1, bare satt ned lysstyrken og satt opp kontrastene, pluss lagt til en effekt som får bildet til å se eldre ut. Den firkanten som refereres til irriterer meg noe sinnsykt, kommer lys fra høyre og reflekteres av motivet nedover, men i hjørnet er det ikke noe lys reflektert.

Lenke til kommentar

Er det bare hos meg bakgrunnen på det første bildet ser mer (veldig) mørkerød ut enn svart? Men hvis jeg ser litt mer underfra og opp blir den svart? Og hvis jeg ser overfra og ned blir den knall rød? Tok en "fargeprøve" i PS, og fargen er 110101 i stedet for 000000 som er svart. Men det er kanskje med hensikt?

 

Synes bilde 2 var veldig bra, enkelt og behagelig.

Lenke til kommentar
Er det bare hos meg bakgrunnen på det første bildet ser mer (veldig) mørkerød ut enn svart? Men hvis jeg ser litt mer underfra og opp blir den svart? Og hvis jeg ser overfra og ned blir den knall rød? Tok en "fargeprøve" i PS, og fargen er 110101 i stedet for 000000 som er svart. Men det er kanskje med hensikt?

8635118[/snapback]

 

Tror det er på grunn av at han har lagt til en "effekt som skal gjøre at bildet ser eldre ut". Den består sikkert bl.a. av en svak sepiatone.

Lenke til kommentar

Jeg syns dette var veldig bra :)

 

Det eneste, som jeg tror er nevnt, er denne 'platen' den står på som kommer sterkt frem nede til høyre. Det stjeler litt oppmerksomhet. (bilde 1).

Syns bilde 1 var helt klart best.

 

På bilde 2 ble det litt for mye mørke for meg...

Nå ser det ut som at motivet er på (dersom man deler høyden inn i 5 deler) 2/5. Skulle gjerne ha sett 3/5 motiv, og så resten svart.

 

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...