Rescue me Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Funker jo dårlig uansett da, det går jo aldri dit uansett.. (Jeg vet, for med MX510'en min kunne jeg "bugge" så jeg fikk opp musepila.. og den er jo midt i skjermen. traff aldri på samme sted uten å "scope" 8636565[/snapback] Hvordan gjorde du det?
Jooakim Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Du trykker på Alt+TAB helt til du kommer tilbake til CS-ikonet, da får man opp musepekeren i en runde, eller helt til du sjekker scoretab - sett at du har bindet scoretab til tab.
anietsoj Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hvordan kan jeg få sikte på sniper? 8632871[/snapback] Mener du uten å se i scope? Det er ikke mulig uten cheat, noe som ikke er lov 8632899[/snapback] Cheating er ikke ulovlig på alle servere
Red Frostraven Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hvordan kan jeg få sikte på sniper? 8632871[/snapback] Autosniperene er ofte bannet... Har dette noe å gjøre med dens dualistiske egenskaper? Treffsikker som en pistol når man løper, kraftigere enn AK og Desert Eagle. Jeg elsker t-autosniper Når man dukker er den like treffsikker som en colt, og de to første skuddene treffer midt på tape-biten (eller den pixelen du *vet* er midten etter å ha spillt CS i mange år). Mens AWP oftest er tillatt -- til tross for at den reduserer CS til Space Invaders. (En treff er nok). Argh... Burde være kill for treff i torso eller hodet; ikke magen, høyre arm, venstre arm, hoften *og* lårene. Kun høyre og venstre fot garanterer overlevelse.
FDviking Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hvordan kan jeg få sikte på sniper? 8632871[/snapback] Autosniperene er ofte bannet... Har dette noe å gjøre med dens dualistiske egenskaper? Treffsikker som en pistol når man løper, kraftigere enn AK og Desert Eagle. Jeg elsker t-autosniper Når man dukker er den like treffsikker som en colt, og de to første skuddene treffer midt på tape-biten (eller den pixelen du *vet* er midten etter å ha spillt CS i mange år). Mens AWP oftest er tillatt -- til tross for at den reduserer CS til Space Invaders. (En treff er nok). Argh... Burde være kill for treff i torso eller hodet; ikke magen, høyre arm, venstre arm, hoften *og* lårene. Kun høyre og venstre fot garanterer overlevelse. 8653468[/snapback] det ar akkurat sånne folk som deg som får meg til å slå hardt i bordet! det irriterer meg noe grenseløs at noen bare flør rundt med auto og leker god! du kan jo bare holde inne med den mens du løper det er ikke noe skills...
hiper Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 får da bruke hva dem vil public, pcw mid - og høyere så kommer du ikke noen vei med auto uansett (source)
Namek Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 vell hvorfor skal man egentlig ha sikte på awp? de ALLER fleste vet vel at siktet er midt på skjermen.... hvis du ikke vet det kan du jo ta en liten teipbit og feste der! 8646520[/snapback] Lønner seg å lese hele tråden først.. Det står: Scout skyter midt på skjermen nonscope, mens awp skyter vilt. Dermed basta. 8639514[/snapback] Noe jeg kan bekrefte..
FDviking Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 (endret) vet at dette er fakta, og ja jeg har lest tråden! AWP skyter ikke rett med noscope... MEN det kan vel kanskje være greit å vite hvor siktet befinner seg!? noe de aller fleste vet. DERFOR skrev jeg det. et eksempel kan være at du hoppper rundt et hjørne, skifter til AWP og akkurat da kommer det en fyr mot deg, da er det lurt å vite hvor siktet er, selv om det dreier seg om 75% flaks... tenk før du poster Endret 20. mai 2007 av FDviking
naXoz Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hvis du spiller på bærbar kan du dra fingeren nedover på høyre side i tuchpaden.. da komer musepekeren opp..
Thunder1 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 nei.. folk noscoper ikke 100 stk på lang avstand.. fastscope kommer ikke opp på hltven så det ser ut som man noscoper sipi er taper btw :]
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Han vil ha AWP med cheat? Har jo testet litt selv - mot botter og egen server, men AWP var vanskelig. Men det er jo egentlig ganske lett - bind Spesial funktionen til en annen knapp.. ^^ There You Go.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå