nadnad Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Hei Jeg har en datter på 13 år som er i tvil om hvilken av disse mobilene hun skal kjøpe, har sett på SE sin sammenligning men blir ikke særlig klokere. Har det betydning at 580i ikke har mediespiller, kontakter og videosamtale. Noen som har gode råd? nad
mckvakk Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 W850 har 3G (som de færreste privatpersoner benytter uansett) og dobbelt så mye medfølgende minne, men den er større enn W580 og også en utgått modell (kan finnes restelagere rundt omkring). W580 er liten, tynn, har EDGE og Quadband (gjør at den kan brukes i større deler av usa bl.a). Musikkspilleren og resten av funksjonene er de samme. Merk at W580 ikke kommer på en liten stund enda, men hvis hun har tid så ville jeg klart ventet på den. For en mer nøyaktig sammenligning se http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...8&idPhone1=1563 Håper dette hjelper :-)
nadnad Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 men er det ikke et minus at det ikke er videosamtale?? W850 har 3G (som de færreste privatpersoner benytter uansett) og dobbelt så mye medfølgende minne, men den er større enn W580 og også en utgått modell (kan finnes restelagere rundt omkring). W580 er liten, tynn, har EDGE og Quadband (gjør at den kan brukes i større deler av usa bl.a). Musikkspilleren og resten av funksjonene er de samme. Merk at W580 ikke kommer på en liten stund enda, men hvis hun har tid så ville jeg klart ventet på den. For en mer nøyaktig sammenligning se http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...8&idPhone1=1563 Håper dette hjelper :-) 8629158[/snapback]
mckvakk Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Kommer an på åssen du ser på det. Det blir neppe brukt noe særlig, spesielt ikke når det begynner å koste penger fra neste måned. Jeg ser ikke på det som noen ulempe. Riktingnok, hvis datteren din bruker tegnspråk så er videosamtale et pluss
hjaadd Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Gå for W580i! Helt klart det beste kjøpet til en 13år gammel jente.
Theresese Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Noen som har peiling på hva den kommer til å koste? Har lyst på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå