Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny moped. Suzuki TSX noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om jeg skal kjøpe moped snart.. Jeg har litt erfraring med mopeder, hadde en gamel vespa for noen år siden. lærte meg det grunnlegnes innen skruing :p

 

bilde038gd1.th.jpg

Så det jeg lurte på det var om denne "TSX'en" er verd 6000??

bilde039yk0.th.jpg

 

bilde0371qw7.th.jpg

Har hørt at det er masse skruing med tsx'ane... jeg gidder ikke å skru så veldig altså :S burde jeg kjøpe den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Doh... Så det blir mere skruing enn kjøring?

Hmmz.. Ville egentlig ha tsx. menmen.. Om det bare blir skruning så...

Noen som kan annbefale andre mopeder da? fra 5000- 13-14000 kr.

 

Har tengt til å klokke/trimme :p

 

En i klassen min sa det var påbudt i bygda vår :p

Lenke til kommentar

Min var trimma når jeg kjøpte den, den hadde trim forgasser, trim potte og effektanleg. fikk orginal delene med, den er orginal nå. Har bare fjerna plomba på den.

 

Det er ulovelig med trim, purken tar skilta og plomber motoren :cry:

 

da kan du ikke fjerne plomba uten og ødelege en forsegling!

 

Har hørt at de kan selge mopeden eller høge den opp :cry:

Endret av wolf91
Lenke til kommentar
Personlig mening: IKKE FAEN, noe av det verste jeg ser.. disse må du nok skru 24/7.

 

får jeg bare spørre deg. har du noen erfaring etter som du sier dette? jeg bare lurer. irriterer meg grønn over folk som bare spyr ut slik dritt, uansett hva det måtte gjelde

 

nå er det 6-7 år sia jeg kjørte TSX, men min holdt da fra jeg var 14 til jeg var 18 uten noe særlig problemer. hadde et råde havari, men det hadde også de som kjørte honda og yamaha på den tia.. det gikk jo hardt for seg med trim, så det blir slitt. min var også noen år gammel.

 

så tsx er en solid og kurant moped som går bra med trim.. min gikk værtfall brukbart.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Personlig mening: IKKE FAEN, noe av det verste jeg ser.. disse må du nok skru 24/7.

 

nå er det 6-7 år sia jeg kjørte TSX, men min holdt da fra jeg var 14 til jeg var 18 uten noe særlig problemer. hadde et råde havari, men det hadde også de som kjørte honda og yamaha på den tia.. det gikk jo hardt for seg med trim, så det blir slitt. min var også noen år gammel.

 

så tsx er en solid og kurant moped som går bra med trim.. min gikk værtfall brukbart.

8627133[/snapback]

 

 

Har og hørt folk har sagt det... Med de gamle modellene blir ikke nyere med tiden.... tenker på slitasje osv.

 

 

Men hva mente du med "Style" Wolfiboy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...