Gå til innhold

Oblivion+grafikk problemer,hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vedlagt bilde viser, har veldig problemer med grafikken, slik som dette er det overalt i spillet. Jeg kjører nyeste offisielle forcewaredriver, har originalt spill og kjører det på 8800 gtx kort. Har også prøvd patch, men det var ingen forskjell der.

AA er skrudd av fra driversiden, så det skulle ikke være konflikter mellom aa og hdr.

Dessuten har jeg ingen skygger i spillet,dvs karakterer avgir ikke skygger når de går i huler eller ganger f.eks, heller ingen skygger i ansiktene på folka, dette er jeg sikker på jeg hadde på 7900 gt kortet. Er det problemer med 8800gtx på dette spillet?

setter pris på hjelp :)post-127514-1179304569_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjører Oblivion på 8800GTS med 158.22-driverene og siste patch for spillet, jeg opplever ingen slike feil selv. Så da skal det heller ikke være problemer på 8800GTX, siden begge kortene tilhører samme teknologi.

Skrevet (endret)
Hvor varmt er/blir kortet under load?

(Likner hodeskaller, stemmer det?)

8624435[/snapback]

Ligger ca på rundt 52-54 grader, ikke mer. Det ser ut som symboler veldig nær, merkelige symboler.post-127514-1179306401_thumb.jpg

Må si ellers at alle andre spill fungerer perfekt, ingen feil eller noe, det er bare i Oblivion det skjer. :(

Når jeg tenker meg om ser det litt ut som hodeskaller fra litt avstand ja.

Endret av Virgolate
Skrevet
Bruker du noen mods e.l. i Oblivion?

8624724[/snapback]

Ingen mods, ingen patcher, alt er som en ny fresh install. Har prøvd reinnstallasjon, men samme greiene skjer da og, merkelig.

Skrevet
hva med å gå tilbake til en tidligere grafikkdriver?

8625034[/snapback]

Nå har jeg prøvd en tidligere driver et stykke tilbake, men er enda det samme, er det mulig? eg får fortsette å prøve, hvis ikke sletter jeg hele j...a spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...