Gå til innhold

"Last edited by..."


Anbefalte innlegg

Hva er egentlig poenget med dette? Jeg HATER den. Nøt faktisk det STORT da denne funksjonen ikke enda var her. Jeg HATER å la andre se at jeg for eksemel har editet en post. Må alltid skrive grunnen da, så folk skjønner hvorfor. Lager jo bare så alt for mye nyskjerrighet. Dessuten ser det kke fint ut :((Okay, ser MYE MYE MYE bedre ut nå enn på forrige forumet men alikevel :( )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er jo selvsagt å opplyse om at meldingen er blitt redigert og når slik at man får klarlagt.

 

Spesielt grei er den når du diskuterer med folk som ikke tør stå for det de har sagt og så redigerer de posten sin etter at du har svart. Er flere folk som både redigerer innleggene sine. Viss en person som svarer på innlegget da ikke har quota vil han lett fremstå som kverrulerende/idiot/uvitende avhengig av situasjonen.

 

"last edited by" er rett og slett veldig nyttig for å se når ting ble skrevet.

 

Den har også den funksjonen at man leser der redigerte innlegget en gang til for å se om det er lagt til noe nytt og vesentlig av informasjon.

 

EDIT: måtte bare editere litt =)

Lenke til kommentar
Det jeg "hater" er at folk altid skal forklare hvorfor de har endret den:

 

Edit: oj så mange skrive feil...

 

Hvis det er noe veldig spesielt er det greit å skrive hva som ble redigert.

 

Er helt uenig med deg :) Det kan jo like gjerne tolkes den andre veien også, synes du ikke? "Hmm, nå har han idioten editert innlegget og endret på en haug med påstander" Greit å oppgi grunnen uansett, så slipper folk å bli mistenksomme og lure på hva i all verden har blitt endret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...