Skulebollen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hei, har nettopp lasta ned GTA San Andreas ifrå ********************** Eg har opna filene med winrar, å eg har brukt daemon tools til og åpne sjølve spelet, men når eg då skal spele det kjem der opp: Please remove disc from current CD/DVD drive and insert the original disc in another drive E:. Edit: Veit ikkje om ditta skal ligge i gta forumet... Endret 15. mai 2007 av Zeph
Stian89 Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Det skal ikke ligge noen steder, les retningslinjene. Denne tråden kommer til å bli stengt
-Tommy Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Ville anbefalt deg å lese retningslinjene #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 15. mai 2007 av 2mmy91
Zeph Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg