Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

CS og SMC Barricade7004 router


Anbefalte innlegg

Sitter her og vil spille CS, men sliter litt!

Klarer ikke å oppdatere eller connecte til noen servere bortsett fra 1 (juubi games 3).

Har prøvd å disable fireewalen i routeren OG slå av firewalen på pcen Norton IS.

 

Har ikke peil påå hva jeg skal gjøre...

Noen med gode forslag?

Har også prøvd å enable DMZ (har ikke satt inn noen ip adresser i det vinduet da jeg ikke har peiling så slikt).

 

Har også prøvd det med å åpne port 27005 og 27015.

 

Jeg vil bare spille CS....Hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får ikke til mIRC heller. Hva med deg?

Nå har jeg bare hatt routeren to dager, så jeg har ikke fått satt meg skikkelig inn i ting. Men trodde det skulle være enklere å komme seg på nett (altså online spilling, vanlig surfing går så det griner).

 

NAT-routere har sine begrensninger, hva er problemet med IRC? DCC er ofte et helvete og få til.

Inntil flere programmer får støtte for UPNP så vil ganske mange slite seriøst med mye når det gjelder routere.

Lenke til kommentar

hmm.. syns virkeli router produsentene burde seriøst vurdere å "opne alle portane ferdi til bruk" eller skrive inn serverane eller ein link til ei side der det vart skreve info om speling via router . Eg klarer ikkje å spele via router men prøver å finne en server CS bruker . Eg har ein link som hjalp meg litt på vei:

 

http://www.practicallynetworked.com/sharin..._list.htm#Games

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...