Attchar Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Jeg gjorde mages guild questen "Liberation or Apprehension?", men da jeg kom in til en del av den "Necromancer befengte ruinen(husker ikke navn)", ble jeg overfalt av en zombie. Jeg har masse i Destruction, så jeg slengte et par ildkuler på zombien så var den død, men etter å ha drept zombien la jeg merke til att magickaen min ikke ble fylt opp igjen! Jeg har jo 200 på Willpower og alt! Jeg har prøvd å "waite" mange ganger, men det funker ikke! Den eneste måten jeg kan få tilbake Magicka på er å bruke "Potion of Sorccery" eller andre ingredienser som gir magicka! Jeg har også prøvd å loade, men når jeg kommer til det samme stedet, der zombien er, skjer det samme om igjen! Jeg er en BattleMage, så jeg er avhengi av Magicka! Noen som har opplevd det samme og vet hvordan man fikser det? Svar fort vær så snill! Mvh Attchar
Ascubal Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Du har sikkert fått en "dicease" av noe slag som stopper magicka regeneration..
Gavekort Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 (endret) muligheter: du har skiftet stjerne tegn til astronach(eller hva nå det heter) Du har en dicease på deg Du bruker gaffelen som du får i SI Endret 15. mai 2007 av Bob_mafia
Attchar Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Skrevet 15. mai 2007 Takk for svar! Jeg hadde en diase kalt "Astral Vapors" eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå