Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen vil bare ha sex på soverommet


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seff, Kjøleskapet eller vaskemaskina eller Rommet er Best, spør han om han vil ha Sex i vaskemaskina :p

8622573[/snapback]

 

ja ver kreativ ka med i garasjen.. :thumbdown:

8622602[/snapback]

 

Faen og garagen, og på taket, og i klesskuffa :p oki,

sånn btw: kor gamle er du å han mannen din? 20 +, 30 + 40+ 50+ ??

Lenke til kommentar

Kanskje påtide å heller gi noen tips til hvordan de kan bedre saken, enn å bare foreslå masse steder?

 

Komunikasjon er nok nøkkelordet her. Du kan jo eventuelt vise tråden til kjæresten din slik at han ser hvor mye det plager deg? Men som sagt, vær forsiktig, siden det er lett for han å se på det som et personangrep.

 

En kinkig situasjon ihvertfall. Dere for ialefall ha lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er enig med dem som sier at kommunikasjon er nøkkelen her.

 

Han er så vanskelig å komme frem til. Han blir bare stille hver ang jeg prøver å snakke med han om hva som helst. Sitter å titter på meg.

8616955[/snapback]

...Men da er det ikke lett å løse dette. Har han alltid vært så taus, eller er det også noe som har forandret seg i løpet av tiden dere har vært sammen? På en eller annen måte må dere få snakket sammen.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Han er så vanskelig å komme frem til. Han blir bare stille hver ang jeg prøver å snakke med han om hva som helst. Sitter å titter på meg. Trodde jeg hadde problemer med komunikasjon!

8616955[/snapback]

Hvordan reagerer du på kritikk?

 

(Spørsmålet er retorisk. Du trenger ikke svare her, bare tenk over det og svar til deg selv.)

Lenke til kommentar

Hm.. Du kan jo prøve å nekte å ha sex på soverommet. Prøv å ha det andre steder enn på soverommet, og om han drar deg på soverommet så sier du at du mister lysten (for det er jo det du gjør) eller noe annet. Tilslutt så kan det hende han prøver å ha sex andre steder enn på soverommet, fordi han forstår det ikke er vits å prøve det på soverommet. Så kan det jo hende han finner ut at det ikke er så værst å ha sex andre steder :). Aner ikke om det funker eller ei, men er jo lov å prøve.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hm.. Du kan jo prøve å nekte å ha sex på soverommet. Prøv å ha det andre steder enn på soverommet, og om han drar deg på soverommet så sier du at du mister lysten (for det er jo det du gjør) eller noe annet. Tilslutt så kan det hende han prøver å ha sex andre steder enn på soverommet, fordi han forstår det ikke er vits å prøve det på soverommet. Så kan det jo hende han finner ut at det ikke er så værst å ha sex andre steder :). Aner ikke om det funker eller ei, men er jo lov å prøve.

8663910[/snapback]

 

 

hadde tenkt å svare deg med et langt innlegg, men så leser jeg dette, og noe i denne stilen burde du virkelig tenke på. ingen sex på soverommet, da får han heller gå uten, og ja kanskje det tar litt tid helt uten, men så kommer det vil jeg regne med, gi det iallefall tre uker uten sex om han ikke vil.

 

om han tar opp at han vil ha sex på soverommet kan du fortelle ham at du er lei av å ha sex der, at du føler dere er et gammelt ektepar, og at du mister lysten fordi det blir for mye rutine.

 

hvis han har en normal sexdrift vil det ikek ta så lange tiden før han kommer krypende. selvfølgelig kan det jo være mer alvorligere ting som stopper ham som oppdragelse hjemmefra erfaringer, at han ikke tenner på deg, eller at han har fått store beskymriner som han ikke forteller deg. men de siste tingene her er et steg lenger, så jeg tror ikke du skal tenke på dem helt enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...