Gå til innhold

Hva får me som gamere se under E3!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)
Når begynner og slutter E3?

8616858[/snapback]

11-13. juli

Endret av qoutor
Videoannonse
Annonse
Skrevet
håper sony kunngjør en ny konsoll jeg . perhaps psp 2 eller noe

8610782[/snapback]

Håper litt på PSP 2 jeg også :) Elsker min lille svarte PSP :love:

Men men tviler litt på at vi får se noen ny PSP i år :hmm:

8610942[/snapback]

Håper faktisk at det ikke kommer noe ny PSP 2 eller lignede.. Har så alt for mye som skal handles inn av spill i år. Så har nok ikke råd til enda en PSP med det første.. Hvis ikke jeg vinner i Lotto da :w00t:

Skrevet

Tja. Jeg håper da virkelig at vi får se noe skikkelig fra Assassin's Creed. Så bør vi få mer innblikk i Star Wars: Force Unleashed. Skal bli gøy å se den motoren brukt i spillsammenheng og ikke bare tech-demo. Resident Evil 5 burde vel også prøve å få litt oppmerksomhet, men det er sikkert for tidlig å håpe på gameplay derfra. Og så hadde det vært gøy å se noe fra Metroid Prime 3 som ikke bare var et demo-brett, men et sted hvor vi ville få et inntrykk om spillet blir en run-and-gun deathmatch greie ala Hunters, eller om det vil følge den roligere atmosfæren i 1'ern og 2'ern. Sist men ikke minst håper jeg at de vil vise fram noe mer fra Eight Days. Etter å ha sett hvordan Drake's Fortune ble, tipper jeg nok jeg blir skuffet der også, men jeg er veldig nysgjerrig...

Skrevet
Og så hadde det vært gøy å se noe fra Metroid Prime 3 som ikke bare var et demo-brett, men et sted hvor vi ville få et inntrykk om spillet blir en run-and-gun deathmatch greie ala Hunters, eller om det vil følge den roligere atmosfæren i 1'ern og 2'ern.

Ettersom spillet lanseres 20.august tipper jeg fullversjonen er på plass på E3.

Skrevet
Resident Evil 5 burde vel også prøve å få litt oppmerksomhet, men det er sikkert for tidlig å håpe på gameplay derfra.

8666480[/snapback]

Får ihvertfall håpe vi får se noen videoer fra det. Har jo vært utviklet såpass lenge nå så. Hadde ikke gjort noe om det ble annonsert som X360 eksklusivt heller ;)

Skrevet
Resident Evil 5 burde vel også prøve å få litt oppmerksomhet, men det er sikkert for tidlig å håpe på gameplay derfra.

8666480[/snapback]

Får ihvertfall håpe vi får se noen videoer fra det. Har jo vært utviklet såpass lenge nå så. Hadde ikke gjort noe om det ble annonsert som X360 eksklusivt heller ;)

8669042[/snapback]

Resident Evil 5 er det spillet jeg hadde valgt, hvis det hadde gått an å velge ett spill du ville spillt akkurat nå! Gleder meg EKSTREMT mye :dribble::dribble:

Skrevet

Oi. Er det så lenge siden jeg siklet over Wii og TP? Jeg håper jeg får se noen kommende spilltitler til Wii, evt. mer info om de som allerede er kunngjort.

Skrevet
ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, må se noe mer fra ffxiii!!

8612915[/snapback]

Det spillet har jeg aldri hørt om. Hva er det kort for? final fantasy xtreme incredible ice-installment? :hmm:

Skrevet

Driter i om de viser bare ett spill under hele messen, bare det er Brawl :)

Nintendo-konferansen er jo alltid vært å få med seg, og mer om nye Square Enix spill hadde vært interessant.

• 4 uker senere...
Skrevet
Dette var da tidlig, er ennå nesten 2 måneder igjen...

Elles er vel årets E3 Expo et lite spørsmålstegn etter den massive forandringen.

Personlig likte jeg ikke helt at kun eliten av spillbransjen får lov å vise frem sine spill, men det finnes vel nok av folk som ikke går lei nyheter fra Halo 3, MGS4 og FFXIII...

8609512[/snapback]

Jeg er enig med deg, Camrot om hvem som er mest inntresange firmaene på E3.

Men får meg synes jeg at Ubisoft burde være med. Det firmaet er stort :D

Skrevet
Dette var da tidlig, er ennå nesten 2 måneder igjen...

Elles er vel årets E3 Expo et lite spørsmålstegn etter den massive forandringen.

Personlig likte jeg ikke helt at kun eliten av spillbransjen får lov å vise frem sine spill, men det finnes vel nok av folk som ikke går lei nyheter fra Halo 3, MGS4 og FFXIII...

8609512[/snapback]

Jeg er enig med deg, Camrot om hvem som er mest inntresange firmaene på E3.

Men får meg synes jeg at Ubisoft burde være med. Det firmaet er stort :D

8900960[/snapback]

SORRY!

Jeg mener Nimrad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...