Gnimmels Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hei! Starta en ny priest i går! En blood elf... Bestemte meg også for å dra rett til durotar å ta questene der fordi jeg spiller sammen med en venn... Problemet er bare at jeg ikke har fått noe priest quest enda.. Pleier man ikke å få det på lvl 10 eller tidligere? Er dette fordi jeg ikke er i bloodelf startområdet?
H-Frame Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Ja det er det dra til startplassen din så får du questet der.
StorPeder Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Du skal vel få den uansett. Jeg jogga til Durotar med min UD priest men fikk den questen.
Gnimmels Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Fikk ikke noe quest av ham.... Men det ser ut til at det er litt spesielt med akkurat belfs... Har class quest på lvl 5 istedenfor 4 osv... Er ikke så big deal da... Drepe 4-5 mobs ekstra så har jeg like mye xp!
samebob Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Vanligvis får du quest av trainere der de sender deg tilbake til startplassen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå