Gå til innhold

diskusjon.no-treff i Bergen

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det høres ut som om jeg skulle hatt kommet bare for å eid dere i guitar hero. Hvor høyt er nivået?

8878759[/snapback]

Karsten holdt det høyeste nivået, vi ligger begge solid på expert. Mathias var ikke langt ifra, men foretrakk hard.

Skrevet
Jeg vil bare dele med dere: Ubeseiret i Buzz, jeg har en gaupe og et masseødleggelsesvåpen.  :tease:

8878587[/snapback]

Jeg hadde godt over 3000 poeng mer enn deg. Forbanna kakekasting mot slutten som ødela.

8878747[/snapback]

Er ikke min feil at ingen ville kaste på den blonde jenta ^^

Skrevet
Mathias var ikke langt ifra, men foretrakk hard.

8878787[/snapback]

Ikke glem at jeg klarte Message in a Bottle og Sweet Child på expert. Karsten imponerte enormt med GH-skills.

Hvor lenge varte festen etter jeg gikk?

Skrevet
Mathias var ikke langt ifra, men foretrakk hard.

8878787[/snapback]

Ikke glem at jeg klarte Message in a Bottle og Sweet Child på expert. Karsten imponerte enormt med GH-skills.

Hvor lenge varte festen etter jeg gikk?

8879343[/snapback]

Vel, var først etter du gikk det tok av da, så...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg stinket jo i GH i går. LOL!

Skrevet

Snorre, fiklet da ikke så mye med nettverket :p Er vel lov å sende litt meldinger... :(

Men ja, koselig så lenge jeg var der før jeg måtte i bursdag, gikk meg jo helt bort på vei til bussen så var så vidt jeg rakk den :p

Ja til grilling neste gang :)

Skrevet

Egentlig kunne vi jo tatt toerbussen. Den stoppet jo sånn ca 1 minutt over Blib sitt hus. Istedenfor tok vi 20-buss som stoppet sånn ti minutter bortenfor. Good going. Hadde jeg visst at det var så kort vei fra toer-stoppet hadde jeg jo mast for at vi skulle ta den bussen istedet.

Skrevet (endret)

Og det mener dere er surt? Når jeg gikk hjemover var det såpass "lenge" til bussen kom, at jeg begynte å gå. 2min før jeg kommer til Storetveit passerer bussen meg, 15min til neste buss. WHEY!

Endret av PatrickM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...