Digidice Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Har jaktet litt på SE av dette spillet og fikk mail tilbake fra PlayX at leverandøren var tom og di ikke fikk in mer. Så tenkte og bestille det fra Amazon.com, og spillet kom på 500kr. Er det noen andre som har en plass di kansje selger dette spillet billigere ?
Bone Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Det er nå rart... for jeg leste om en i "den andre tråden" som hadde fått tak i spillet, og han snakket om at det kostet 2000,- kroner.. også grunnet lifetime subscription.. Men, finnes det da.. LotRO (org), LotRO SE, og LotRO CE ?
Digidice Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 (endret) Det er nå rart... for jeg leste om en i "den andre tråden" som hadde fått tak i spillet, og han snakket om at det kostet 2000,- kroner.. også grunnet lifetime subscription.. Men, finnes det da.. LotRO (org), LotRO SE, og LotRO CE ? 8606068[/snapback] Ja du mener collectors edition, det er den heftigste til 2000. Special edition er den litt dyrere en normale,så det er 3 versjoner. Så jeg jakter etter Special Edition. Endret 13. mai 2007 av Digidice
Siomir Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Det er nå rart... for jeg leste om en i "den andre tråden" som hadde fått tak i spillet, og han snakket om at det kostet 2000,- kroner.. også grunnet lifetime subscription.. Men, finnes det da.. LotRO (org), LotRO SE, og LotRO CE ? 8606068[/snapback] Ja du mener collectors edition, det er den heftigste til 2000. Special edition er den litt dyrere en normale,så det er 3 versjoner. Så jeg jakter etter Special Edition. 8606158[/snapback] Den har jeg, bestilte min fra http://www.game.co.uk/ViewProduct.aspx?cat=11144&mid=330335 skal ha igjen noen ser jeg. Den er bra den pakka syns jeg, liten tin figur et kart som ser ut til å ha blitt laget av sedel papir (bomul er det ikke?) Boksen er pen å ha på hylla^^
Daniel Hovden Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Hei, er alle spillene på engelsk? Vurderer og kjøpe SE fra utlandet siden ingen i norge har de igjen =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå