Gurglus Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Hei. jeg har en hjemmebygd pc med disse emne-relaterte komponentene: Asus A8N-E, nForce4 Ultra, Socket-939 Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939, 512KB Bygde min pc for ca ett og ett halvt år siden, og har virket helt fint til jeg på fredag besluttet å bytte kabinett. Alt er satt riktig på plass, og har vært veldig skånsom med CPU-en. Disse pipelydene jeg hører varer i 2 sekunder med 1 sekund pause imellom, kun dette mønsteret. Har sjekket alle manualer, bruksanvisninger og lister angående pipelyder i BIOS. Alle komponenter starter i det jeg skrur på pcen. Har noen noe tips eller tricks? takk for svar
LA8464 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 På side 1-15 i manualen : ved bruk av 2 stk minnebrikker skal de stå i A1 og B1 Når det benyttes enkel brikke skal den stå i B1 Hvis dette er korrekt, replasser minnebrikkene om mulig støv i sokkelen ? Når du kommer i Bios trykk F5 for reset av bios parametrene gå så ut på f10
Gurglus Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 oppdatering: kommer ikke lenger inn i BIOS engang, står bare NO SIGNAL på skjermen mens pipingen pågår. Takk for svar LA
PerB Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Pipene er en feilkode som forteller deg hva som er galt. Søk på Google med Post error codes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå