Gå til innhold

Søppel har løftet seg igjen


|Cipher|

Anbefalte innlegg

Så for en stund siden en post hvor det var mange som var lei av at søppel var blitt en skikkelig søppleplass, uten vettuge kommentarer eller diskusjoner. Bare en gjeng mongoer som ville ha flere poster...

 

Vel i det siste, så syntest jeg at Søppel har løftet seg igjen! De tre/fire siste dagene har jeg hat noen vanvittig innterresange/morsomme/nyttige/"samfunnsdebatterende?" :p Diskusjoner.. faktisk de beste jeg har hatt på en stund, om en litt usaklige, så utrolig kule og diskutere.

 

Hadde en stund ikke serlig lyst til og fortsette og "prate" her, fordi det var så mye dri*t, men nå er lysten tilbake! 8)

 

Noen flere som er enig med meg? Eller er det bare meg som syntest det her.. :oops:

 

Gidder ikke lage en Poll, det er en av de få tingene irriterer litt, de mange pollene om helt idiotiske ting.. f.eks Hvilket språk bruker du :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erhm... jeg bruker "Søppel" for å få opp post counten min....

 

eeeyy... der gjor jeg det igjen...

 

Eller ikke.... må ha litt humor så sent på natten... kanskje derfor jeg leser her ja...

 

Og, seriøst... bryr du deg virkelig om post counten din? altså... du legger merke til en med høy post count og du tenker, "Han hadde høy post count" og det er det... ingenting mer... hvis du brifer med post counten din har du enten et sterkt behov for å brife eller INGENTING annet å brife med :)

 

(med forbehold om feil, og spesielt når det er så sent....)

Lenke til kommentar
Tja, vet nå ikke det...

 

 

altså, skal vi snakke om folk som tydlighvis bruker søppel for å få opp counten sin sliter du assa...

 

nei, det bare viser at jeg har et fritids problem :oops:

 

 

 

JA, tydligvis, for det eneste jeg ser du gjør er å komentere sitat.. du gjør faktisk ikke annet!

 

 

EDIT: Akkurat som du gjor over...

Lenke til kommentar
Tja, vet nå ikke det...

 

 

altså, skal vi snakke om folk som tydlighvis bruker søppel for å få opp counten sin sliter du assa...

 

nei, det bare viser at jeg har et fritids problem :oops:

 

 

 

JA, tydligvis, for det eneste jeg ser du gjør er å komentere sitat.. du gjør faktisk ikke annet!

 

seff, gidder ikke å lage noen nye tråder dah! :D

Lenke til kommentar

Nei, men du(blod) sier at JEG gjør forumet dårligere.... OK Ok, skal vi se på et eksempel her..

 

blod2.jpg

som du ser her så har blod postet to poster i samme minutt, og ikke lenge etter kommer det fler... og dette var bare et lite utklipp... hvor mye legger du i det du skriver når du kan komme med to poster i samme minutt?

 

så kan vi se på innholdet i de to merkede postene...

 

den første

blod2_2.jpg

 

og den andre

blod2_3.jpg

 

INGEN info i det hele tatt!

 

som jeg sa... du bidrar IKKE med NOE konstruktivt på noen av postene og alikavel sier du at jeg ødlegger?? la meg bare spørre.... Hva I H3lvete er problemet ditt...

Lenke til kommentar

 

INGEN info i det hele tatt!

 

som jeg sa... du bidrar IKKE med NOE konstruktivt på noen av postene og alikavel sier du at jeg ødlegger?? la meg bare spørre.... Hva I H3lvete er problemet ditt...

 

"Søppel

Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv."

 

jeg bare svare på trådene, ikke noe annet. du derimot tar bilde av en halv spist "eat&go" elns, det svekker info`n i søppel.

Lenke til kommentar

OK, for det første: dette forumet heter "SØPPEL", hvor skulle en halvspist eat&go passet bedre...

For det andre: Det var et humoristisk innslag mens du kun poster for å få post counten din opp...

 

Har du NOEN GANG startet en topic... eller NOEN GANG kommet med info som faktisk hjelper folk? (Blod tenker "Jo, det var jo denne ene gangen da...")

Lenke til kommentar

OK, for det første: dette forumet heter "SØPPEL", hvor skulle en halvspist eat&go passet bedre...

den passer ikke idet hele tatt her på forumet!

 

For det andre: Det var et humoristisk innslag mens du kun poster for å få post counten din opp...

 

jeg prøver ikke å få opp counten min, der må jeg skuffe deg!

 

Har du NOEN GANG startet en topic... eller NOEN GANG kommet med info som faktisk hjelper folk? (Blod tenker "Jo, det var jo denne ene gangen da...")

 

vel, jeg poster for det meste i søppel ja... og det er ikke så ofte jeg har måtte spørt etter hjelp da jeg kan finne svaret på det meste ved å søke på forumet eller å søke på google.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...