Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt et skikkelig paparazzi bilde av den samme personen som kongkake postet i går, bare at det er litt nærmere og bedre nå! skal laste det opp når jeg er hjemme fra skolen. smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt et skikkelig paparazzi bilde av den samme personen som kongkake postet i går, bare at det er litt nærmere og bedre nå! skal laste det opp når jeg er hjemme fra skolen. smile.gif

Bruker hun OnePiece på skolen også? :(

stakkars kong kake sad.gif

Ja, det er synd på meg. :( At noen misliker skoene mine er grusomt, og atpåtil påstår at Nike Hyperdunks er min stil.

Skrevet

Ja, vil nå si det. Jeg er Nike Hyperdunk.

Haha, neida. Skrev i streetweartråden min at jeg synes de hadde et fett design, men aldri i verden om jeg hadde gått i dem. :p

Skrevet

Her kommer et par bilder fra skolen i dag. Det første er et bilde av den samme personen som ble postet i går, bare litt nærmere. Bilde nummer 2 er litt dårlig, men man kan se at det er en liten jente, sikkert i 6-7 klasse som bruker en onepiece.

post-155273-1271768648,2634_thumb.jpg

post-155273-1271768797,8552_thumb.jpg

Skrevet

Her kommer et par bilder fra skolen i dag. Det første er et bilde av den samme personen som ble postet i går, bare litt nærmere. Bilde nummer 2 er litt dårlig, men man kan se at det er en liten jente, sikkert i 6-7 klasse som bruker en onepiece.

Wait for it... W T F x 100000000

Skrevet (endret)

De går på samme skole som sistnevnte som postet bilder, så vidt jeg skjønte så ser ikke noe galt med det.

Red.: Ah, det siste bildet.

Endret av Atald
Skrevet

bowrofl.gif

Skrevet (endret)

På vår skole var det ei som gikk i lilla onepiece med hvite striper :ermm:

Og værre er han ene gutten som også går med lilla onepiece

Endret av multisync

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...