Vredesbyrd Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 (endret) alt i spillet går dobbelt så fort som det egentlig skal, har hatt samme problem i Cs:s og battlefield1918 og Battlefield1942 Vid: battlefield 2 sjå på da som skjer bak menyen! noken som veit ka eg kan gjera?` noken sm har hatt samme problem? Endret 12. mai 2007 av Vredesbyrd
Robert. Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kanskje dette er et uberdårlig tips, men. Kanskje du bruker et program som gjør internett raskere? EDIT: Så på videon, det var markelig vurdere og reinstallere? Endret 12. mai 2007 av Thelios
Vredesbyrd Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Kanskje dette er et uberdårlig tips, men. Kanskje du bruker et program som gjør internett raskere? EDIT: Så på videon, det var markelig vurdere og reinstallere? 8597864[/snapback] trur ikkje eg har et sånnt program, trenger det heller ikkje har 10MBlinje , dessuten starter problemene før eg kommer meg inn å serverene, men spillet funker nå ettereg starta maskina på ny to ganger:P
Bastian90 Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 tror dette har noe å gjøre med hvor høy FPS maks grensa er. Veldig usikker siden jeg ikke har vært borte i problemet før, men sjekk instillinger for skjermkortet ditt, kanskje du finner noe
El Matador Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kanskje dette er et uberdårlig tips, men. Kanskje du bruker et program som gjør internett raskere? EDIT: Så på videon, det var markelig vurdere og reinstallere? 8597864[/snapback] Finnes ikke program som gjør internett raskere. Har man 10MBit så har man 10MBit. Man kan ikke få 20MBit med å innstallere ett program. tror dette har noe å gjøre med hvor høy FPS maks grensa er. Veldig usikker siden jeg ikke har vært borte i problemet før, men sjekk instillinger for skjermkortet ditt, kanskje du finner noe 8598730[/snapback] Har nok ingenting med FPS å gjøre. Jeg har rundt 350 FPS, og spillet går som vanlig. Endret 12. mai 2007 av Zevs.
Vredesbyrd Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 det var sånn med det gamle skjermkortet også
Vredesbyrd Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Har du dual-core optimizer?? 8608570[/snapback] har dual core prosessor men hvt ikkje hva dual-core optimizer er. men skal ikkje Bf2 ha støtte for dual-core?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå