Heradon Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Litt artig å se guildet jeg var med i fremdeles har medlemmer (United Anarchy). Er de fremdeles overlegne i PvP? Hilsen eks-UA medlem. 8737557[/snapback] UA nokså dødt vil jeg si
Kent Touch This Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Litt artig å se guildet jeg var med i fremdeles har medlemmer (United Anarchy). Er de fremdeles overlegne i PvP? Hilsen eks-UA medlem. 8737557[/snapback] UA nokså dødt vil jeg si 8738559[/snapback] Ja, jeg regnet egentlig med det. Ajax og gutta ga seg har jeg skjønt. Hvis du ikke vet om siden så finner du så og si alle ex-FarStar folk på www.lern2play.com, men dette er mest pre-CU folk som meg selv.
Heradon Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Ja da Her finner du trialen. http://starwarsgalaxies.station.sony.com/
M@R7!N Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 SKal prøve det straks også, men er meget negativt instilt til den etter hva jeg har sett. Har ikke spilt pre-nge veldig mye, men nok til at jeg elsket hvordan det var bygd opp. Ser ut til at de nå har gått over til et wowish talentssystem.
Naramar Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 1 måned gratis når man starter å subscribe? kjøper en pakke med alle 4 spillene imorgen for en 200 kr. jeg å en kompis starter mest sannsynligvis på Farstar. eller på Europe-Chimaera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå