Gå til innhold

Jeg trenger tromme program


Megnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
OG drum kit from hell?    Har jeg forstått det sånn at dkfh er en VST som med andre ord er en plug-in?  (til f.eks cubase)

8594856[/snapback]

 

jepp... så bare bruker du drum map i cubase go bygger opp trommer...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bruker FruitLoops nå, men liker ikke det programmet noe særlig.

8594264[/snapback]

 

Hva er det du ikke liker da? Du kan jo bruke dkfh i fruityloops også hvis det bare er lydene du ikke liker.

 

For tromme sequencing er FL noe av det beste jeg har vært borti i hvertfall.

Lenke til kommentar

EzDrummer er konge! Trommelsager på boks!. Sakker ikke, øker ikke, drikker ikke opp ølet ditt, og stikker ikke av med dama di.. :D

 

Men on- topic:

Man kan lage sine egne MIDI- spor, også. Hvis jeg skal kritisere noe, er mange av de ferdige breakene som følger med litt "over the top". Men det avhenger jo litt av musikkstil.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Hvis du har goood tid, penger og kunnskaper til det, er min anbefaling helt klart DFH Superior. Det er ganske krevende, du må mikse det selv helt fra grunnen, men det er fantastisk.

Noe lettere er EZ drummer, som også låter veldig bra og realistisk. Mye lettere å få bra lyd ut av.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Sorry for å bumpe en gammel tråd, men har ikke lyst å starte en ny.. ^^

 

Bruker basic EZdrummer, men har et problem med latency. Tar lang tid før Cubase SX reagerer, får ikke brukt EZD skikkelig da. Og det suger siden det er fantastisk plug-in. Liger interfacen og brukervennligheten til Adobe Audition, men den støtter ikke VST-i som EZdrummer må ha. Forslag ?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...