Gå til innhold

Bamseturister i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og to venninner fant ut at vi skulle ta bilder av et par som var turister i bergen. Problemet var å få venner til å kle seg opp som turister. så vi tok likegodt to av bamsene våre og lot dem ta seg en tur. :)

MikeyogAnnabella1.jpg

MikeyogAnnabella2.jpg

På torget i solnedgangen

MikeyogAnnabella3.jpg

Tar seg en rolig øl (og cider) på vei til fløibanen

MikeyogAnnabella4.jpg

På bryggen

MikeyogAnnabella5.jpg

Torgallmenningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg dro i alle fall på smilebåndet når jeg så disse bildene. Kunne blitt en utrolig bra serie om dere fortsetter å fotografere disse over land og strand ;)

Skrevet (endret)

Dritstilig :D

Må sees som bildeserie. Enkeltbildene hadde blitt kjedelig.

Litt kjedelige omgivelser på siste bildet. Ikke helt turist.

Looken på bildene gir litt turist følelse som det motlyset i første bildet.

Tror allikevel jeg hadde foretrukket bildet uten den "defekten".

Endret av Rivers
Skrevet (endret)

Bildet nr 1 var ganske fint med sollyset som gjenspeiler havet, men du kunne kanskje ha beskåret litt på høyre siden (for det var ikke et viktig rom å ha med der).

Og bilde nr 3 likte jeg pga drikkene. Herlig å sitte og drikke når det er sol her i Bergen :D

Men resten av bildene var ikke så veldig bra teknisk. Men jeg ser at du har tatt med de kjente stedene i Bergen i bakgrunnen.

edit:

Og det gleder meg å se at noen her tenker på noe nytt og annerledes istedet for å ta bilde av dråpe, blomst eller flue. Kom igjen og stå på!

Endret av melwasul
Skrevet
@Rivers: Det siste bildet er tatt på en av de mest kjente stedene i Bergen, sjøfartsmonumentet. :)

8598213[/snapback]

... som ikke synes så veldig godt :ph34r:

Men det er noe jeg liker ved komposisjonen av det bildet :)

Skrevet

Artige bilder. Det siste bildet var litt kjedelig. Kanskje eksprimentere litt med perspektiver?

Hadde også vært kult å sett et bilde med lang lukkertid på et befolka område hvor bamsene sitter stille=)

Stå på!

Skrevet

Vi hadde ikke med oss tripods, pga. det var fortsatt ganske lyst ute, og bamsene er hvite og hadde lett for å bli overeksponerte, men god idè, skal se om vi får prøvd det neste gang Mikey og Annabella er på ferie!

Neste bildeserie blir nok fra bryllupet deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...