Gå til innhold

Tone Damli Aaberge - Sweet Fever


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av det jeg har hørt på reklamen, hvor de beste låtene normalt blir presentert, høres det like kjedelig ut som en norsktime på vgs. Det er fremdeles musikk, men rett og slett veldig lite givende og fantasiløst. Når man ikke har noe annet en en jente med bra utseende som utgangspunkt blir det fryktelig vanskelig å lage noe mer en et pent cover...Uff ja, men det er ikke bare hennes skyld da ...

Endret av password
Lenke til kommentar
Jeg har kun hørt og sett den "Fever". Den var fantasiløs, men svært behagelig å høre på, samt en enkel og grei musikkvideo.

 

http://www.emi.no/toneaaberge/video/

8586090[/snapback]

 

enig der... en hyggelig liten poplåt litt a-la kings of convenience. Helt anonym låt, men behagelig, den funker sikkert utrolig bra på radio... Den er trolig tilpasset for å kunne få så mye radiotid som mulig, den passer fint inn i P1/voksen-lokalradio fordi det er en rolig og fin melodi, og i ungdomsradio fordi det er Tone Aaberget. High rotation på "Nattradioen"... Noen som vet hvem som har produsert/skrevet "Fever"?

Lenke til kommentar

jeg har også kun hørt "fever" -dessverre.. makan til oppgulp som kommer igjen og igjen fra aaberget, eller skal vi si låtskriverene til henne. skulle ikke forundre meg om denne plata får terningkast 2 på anmeldelsene da jeg har lite tro på at hun kommer med noe nytt som vil kaste ett nytt lys over hennes heldige-karriere.

 

jeg føler forresten at tone er norges svar på jamba, hun er jo faen meg overalt!

Lenke til kommentar
FEVER 3:58

 

Lately I'm two feet off the ground / My world is spinning now you kissed me / I’m slightly dizzy / Baby I've waited for so long / And it feels so strong that right now i should lie down

 

I've been under for a week / Mumbling in my sleep / And this is not like me

 

Ooh, I've got a fever running high / And it feels nice / Ooh, if there's a cure for what I've got / Then I'm not taking my medicine / I'm just staying in / With you...

 

Lately I'm walking in a haze / Stumbling round in daydreams, feeling / In the deep end / Smiling but on the verge of tears / Silent but my ears are ringing / Skin is tingling

 

These could be symptoms of a crush / But honestly they must / Be symptoms of us

 

Chorus

 

I've been under for a week / Mumbling in my sleep / And I'm liking how it feels

 

Written by M.Sjølie • (Eccentric Music Publishing/EMI Music Publishing Scandinavia) • Acoustic / Electric Guitars / Lap steel / Banjo – Tommy Kristiansen • Bass Guitar - Eirik Øien • Drums - Ivar Thormodsæter • Piano / Rhodes / Programming / String Arrangement – Martin Sjølie • Additional Percussion – David Eriksen • Backing Vocals – Martin Sjølie • Additional Keys - David Eriksen • Strings by Strings Unlimited • Violins - Kristin Skjølaas / Kristin Karlsson • Viola - Einy Langmoen • Cello - Christine Bugjerde

 

Sluttet å skrive.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...