Sayid Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Eg lurer på om nokon har spilt eller spiller forsatt Resident Evil 4 på Playstation 2? For eg elsker Resident Evil filmene og vurderer å kjøpe Resident Evil 4 på PS2. Korleis er spillet å spille det? Er det noko å anbefale å kjøpe?
WangenPs3 Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Har du ikke spilt RE 4 før så anbefaler jeg deg å kjøpe det med engang. Selv om det ikke er i kjent RE stil med låst kamera vinkel og fiksert skyting så er det ufattelig morsomt. Det er en artig historie i spillet og utrolig mange kule filmsekvenser. Elsket dette spillet når det kom og fortsatt på topp 3 listen av RE spill (slått av RE 1 Remake og RE: Zero)
Sayid Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Får se på prisguiden kor eg kan få kjøpt den billigst, så får eg se om eg kjøper Resident Evil 4
Mala Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hør på WangenPS3, kloke ord. At man ikkje spiller i klassisk RE stil er faktisk eit nødvendig herlig friskt pust. Fantastisk stemning heile veien igjennom spillet. Utrolig bra lengde og driv i gameplayet, får det jo skambillig til PS2 om dagen. Eineste spillet på mange mange år som har fåt satt meg fast til skjermen 9 timer+ i strekk, det skal siest å vere veldig bra for min del. Løp og kjøp med ein gang
Sayid Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 (endret) Bra å høre at spillet er bra som eg håpet på. Tok å fant opp priser fra Prisguide og fikk dette: - CDON 129,- Resident Evil 4 [ps2] - GameZone 199,- Resident Evil 4 PS2 + andre billige tilbud. Så dette ser lovende ut Endret 10. mai 2007 av Sayid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå