Gå til innhold

For Rogues, se din teoretiske DPS.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://rogue.bleedo.net/RogueDPS_2.2.4.xls

Ikke sikker på om dette har vært oppe her før, fant ikke noe når jeg søkte på Bleedo så jeg poster for alle oss som ikke har oppdaget dette enda.

Bruk 10 minutter på å fylle ut dette excelarket med ditt gear, build, enchants og andre ting. Du vil da få en meget nøyaktig oversikt over hvilken dps du kan forvente med ditt utstyr. Du får også et forslag til hvordan du skal bruke combopoints for maksimal dps.

Meget godt verktøy for oss som liker å se hvordan utslag forskjellige "tweaks" i utstyret vil påvirke skaden du gjør.

Husk at dette kun er teoretisk, du får ikke automatisk en "I win" button, ei heller lærer du hvordan du skal utfylle rollen din i en group med bruk av stuns og andre skills.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å huske at det er _mye_ feil i den der ja, og at den bare bør brukes som en veiviser ved valg av upgrades/sidegrades. Ikke alt der som stemmer, men kan bidra til å booste DPSen. Følg med på cycles, for å maxe dps.

Skrevet

Har du sett på den i det siste DeeTee?

Kan du peke på hva som er direkte feil?

Det er klart at dette verktøyet kun viser hvordan dps'en vil være under perfekte forhold (noe det aldri er i WoW), men jeg har ikke funnet noe verktøy der ute som er bedre og mer omfattende enn dette. Det mest graverende jeg synes mangler sånn direkte mangler er 2 set bonusen til Assassination armour. Enda ikke ferdig i Kara så jeg kan ikke uttale meg om riktigheten på diverse epics.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...