ashwa Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/40 Klikk dere inn og stem frem ett norskt subforum slik at vi får ett sterkere norsk\skandinavisk community rundt dette spillet , det vil muligens bringe flere og bedre servere etc.. release er ikke langt vekke nå..
ashwa Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 1% sålangt :| 8577665[/snapback] derfor folk må stille til dugnad
Sheriff_buford Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Flere må stemme.. noe for hovedsiden til gamer.no?
Sayid Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Eg tok å stemte eg nå for det hadde blitt bra med eit norsk\skandinavisk community i dette spillet. Nå har det gått opp 1 % og håper at det er fleire som tar og stemmer. Norwegian 2% (57 votes) og her er lederen så langt Russian 39% (1288 votes) Endret 11. mai 2007 av Sayid
Windoge Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Hva skal vi egentlig med en norsk kategori på det offisielle forumet? Hvis dere vil diskutere Quake Wars kan dere jo alltids bare gjøre det her. Det er mye viktigere at land med dårlige engelskkunnskaper får sin egen kategori (Tyskland, Frankrike, Russland osv.). Det er egentlig litt flaut at Norge står som et alternativ.
ashwa Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Hva skal vi egentlig med en norsk kategori på det offisielle forumet? Hvis dere vil diskutere Quake Wars kan dere jo alltids bare gjøre det her. Det er mye viktigere at land med dårlige engelskkunnskaper får sin egen kategori (Tyskland, Frankrike, Russland osv.). Det er egentlig litt flaut at Norge står som et alternativ. 8590286[/snapback] vel det har en tendens til å få nordmenn til å få fokus på spillet og.. dermed kommer det ofte servere og slikt på slep og en større spillergruppe..
Sheriff_buford Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Quake er vel et av det største online spillet og....ikke helt ubetydelig ivertfall. Men de skulle ha samlet skandinavia mener no eg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå