Gå til innhold

LOTRO Kinship- Eternal Flame - Laurelin.


Anbefalte innlegg

Hei! For noen dager luftet jeg iden om å starte et guild på serveren Laurelin. Får ganske bra respons og vi er 5-6 stykker som er interreserte. Så jeg laget denne tråden til diskuskusjon rundt kinshippet og for rekrutering av flere.

 

 

Foreløpig så er det en ide. Navn har jeg ikke kommet på enda, men leter etter noe som er lett å huske, høres bra ut og passer inn i Tolkien universet. Kinshipet kommer til å være et sosialt kinship, for å snakke om ting i og utenfor spillet, gi hverandre råd og hjelp med quests osv.

 

 

Lufter bare ideer nå. Men hvis du er interresert og/eller har noen invending så bare si ifra. Post at du er interresert, så legger jeg deg til lista :)

 

Update: Da er kinshipet oppe og går. Foreløpig er vi rundt 10+ medlemmer. Vi ønsker selvsagt flere medlemmer. Så ta kontakt med meg (Aldats) eller Lumilia ingame hvis du er interresert i å bli medlem. Eneste som kreves av deg er at du oppfører deg. Språk som "rolfz0rz" osv og være et a-hole osv. er uønsket. Og vi ser helst at medlemmer følger reglene som følger med RP serveren. Ettersom det medlemmer gjør påvirker andres syn på Kinshipet. Bortsett fra det så håper jeg på at vi blir et stort og vennlig Kinship.

 

See you in Middle-earth!

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lyst til å vere med, men har ikke kjøpt spillet enda :( har også veldig lyst til å spille på RP server så da blir det Laurelyn i tilfelle. Har aldri spilt på RP server før har generelt spillt veldig lite MMORPG spill bare test ut litt WoW og spilte litt i betaen til LORTO. men vi kan no sjå på det når eg har fått tak i LOTRO og fått spilt litt ;)

Lenke til kommentar
Har lyst til å vere med, men har ikke kjøpt spillet enda :(  har også veldig lyst til å spille på RP server så da blir det Laurelyn i tilfelle. Har aldri spilt på RP server før har generelt spillt veldig lite MMORPG spill bare test ut litt WoW og spilte litt i betaen til LORTO. men vi kan no sjå på det når eg har fått tak i LOTRO og fått spilt litt ;)

8574681[/snapback]

 

 

Du har glemt meg da :p

 

Lumilia lvl 13 hunter.

8574690[/snapback]

 

Fersken, legger deg til bår du har fått tak i spillet og laget en character.

 

Strekri, kan jeg legge til "Olav" også?

 

Da er det kanskje på tide å tenke på navn. Har vurdert noe Elvish, som kan bety noe som passer. Tenke først "men of the north" på elvish, men ettersom vi kommer til å ha flere raser så passer det dårlig. Kom med forslag folkens!

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Har lyst til å vere med, men har ikke kjøpt spillet enda :(  har også veldig lyst til å spille på RP server så da blir det Laurelyn i tilfelle. Har aldri spilt på RP server før har generelt spillt veldig lite MMORPG spill bare test ut litt WoW og spilte litt i betaen til LORTO. men vi kan no sjå på det når eg har fått tak i LOTRO og fått spilt litt ;)

8574681[/snapback]

 

 

Du har glemt meg da :p

 

Lumilia lvl 13 hunter.

8574690[/snapback]

 

Fersken, legger deg til bår du har fått tak i spillet og laget en character.

 

Strekri, kan jeg legge til "Olav" også?

 

Da er det kanskje på tide å tenke på navn. Har vurdert noe Elvish, som kan bety noe som passer. Tenke først "men of the north" på elvish, men ettersom vi kommer til å ha flere raser så passer det dårlig. Kom med forslag folkens!

8574789[/snapback]

 

Jeg snakke med ''olav'' først jeg :p

 

Men når det gjelder navn kan kanskje navnet starte med noe som:

Keepers of... eller Guardians of... Bringers of... defenders of...

 

En side med navn (vet den er ment for wow, men den har noen bra navn også bra å hente inspirasjon fra :thumbup:

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Hm ja, synes fort Guardians of og Defenders of blir veldig mainstream. Utrolig mange guilds som heter det.

 

Fant en fin Elven translator på nett. Hvis vi blir et helnorsk guild så kunne vi for eksempel het:

 

Formen. For= North og men=way. For eksempel.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

-Eternal Flame - Elvish. Oira Runya.

 

-Pillar of Fire - Tarma en' Naur.

 

Hørtes ikke så ille ut, synes jeg. Men, hva vil dere andre? Og skal det være skrevet på Engelsk eller Elvish?

Her finner du en elven translator hvis du vil prøve deg frem.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...