Gå til innhold

Guild Wars trial

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har hørt mye om Guild Wars nå i det siste. Og lurte på om jeg kunne få en trial av hvem som helst her :) Vil prøve det ut. Samme om det er Nightfall, Factions eller Prophecies.

Forresten jeg har lest den CD-key regelen. Men dette er jo trial. Så blir no annet :p

Sparta cuz

Endret av Spartacus199
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Har hørt mye om Guild Wars nå i det siste. Og lurte på om jeg kunne få en trial av hvem som helst her :) Vil prøve det ut. Samme om det er Nightfall, Factions eller Prophecies.

Forresten jeg har lest den CD-key regelen. Men dette er jo trial. Så blir no annet :p

Sparta cuz

8572298[/snapback]

CD-key regelen, hva handler den om?

Er det ingen måte å få tak i en free trail på?

Jeg har aldri prøvd GW før, så jeg har ikke så lyst til å kjøpe et spill hvis jeg ikke kommer til å spille det videre.

Det er ingen jeg vet om som spiller GW, kanskje jeg kan høre med noen GM'er i GW :)

• 3 uker senere...
Skrevet

De som har kjøpt spillet får somregel med en buddy-key i eska. Denne kan brukes i 14 dager eller 10 timer, whatever comes first.

Jeg tror man får kjøpt Guild Wars Triology Trial CD med trial-keys til alle campaigns i ymse webshops.

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Noen som har en key til meg?, spillt WoW siden beta nå, er litt lei... :hrm:

Vil prøve noe nytt. :yes:

PM key'n til meg! :w00t:

På forrhånd, Takk! :grin:

Endret av Elanzer
  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Drar opp et gammelt emne noen som har key?

På forhånd takk :)

Skrevet

Alle fire GW-spillene (De tre vanlige pluss Eye Of The North expansionen) kan kjøpes og lastes ned fra hjemmesiden til NCSoft, om jeg ikke tar feil. Har du i tillegg selve spillet/ene kan du sikkert opprette en konto og få gratis trial, men det skal jeg ikke si helt sikkert da jeg ikke har prøvd.

For øvrig har jeg Nightfall og Prophecies, men hatet begge to på grunn av et elendig community. Det sier jo sitt at jeg rakk spille i fem minutter før en idiot begynte å kjefte på meg fordi jeg nektet å bli med i gruppen hans, og en halv time senere måtte jeg sette en fyr på /ignore fordi han åpenbart enten er mentalt tilbakestående eller nektet å forstå at det kan være to personer med lignende navn. ;)

Når det gjelder den cd-key regelen er det kort sagt at du ikke kan gi en cd-key til en fullversjon til noen andre, men du kan gi en trial-key. Dette fordi en cd-key lar deg piratkopiere spill, mens en trial-key bare lar deg prøve spillet før du må betale for å spille videre. ;)

Skrevet
For øvrig har jeg Nightfall og Prophecies, men hatet begge to på grunn av et elendig community. Det sier jo sitt at jeg rakk spille i fem minutter før en idiot begynte å kjefte på meg fordi jeg nektet å bli med i gruppen hans, og en halv time senere måtte jeg sette en fyr på /ignore fordi han åpenbart enten er mentalt tilbakestående eller nektet å forstå at det kan være to personer med lignende navn. ;)

Du fikk en utrolig dårlig start, tydeligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...