Spartacus199 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hei! Har hørt mye om Guild Wars nå i det siste. Og lurte på om jeg kunne få en trial av hvem som helst her Vil prøve det ut. Samme om det er Nightfall, Factions eller Prophecies. Forresten jeg har lest den CD-key regelen. Men dette er jo trial. Så blir no annet Sparta cuz Endret 9. mai 2007 av Spartacus199
Romhelten Spiff Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) synd man ikke kan slette innlegg... slik som mitt her... Endret 9. mai 2007 av romhelten_spiff
blomstkraft Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hei!Har hørt mye om Guild Wars nå i det siste. Og lurte på om jeg kunne få en trial av hvem som helst her Vil prøve det ut. Samme om det er Nightfall, Factions eller Prophecies. Forresten jeg har lest den CD-key regelen. Men dette er jo trial. Så blir no annet Sparta cuz 8572298[/snapback] CD-key regelen, hva handler den om? Er det ingen måte å få tak i en free trail på? Jeg har aldri prøvd GW før, så jeg har ikke så lyst til å kjøpe et spill hvis jeg ikke kommer til å spille det videre. Det er ingen jeg vet om som spiller GW, kanskje jeg kan høre med noen GM'er i GW
Silvztoon Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Er det noen som har en free trial, hvis det finnes? Hadde vært noe å få prøvd ut dette spillet. På forhånd takk.
adawen Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 De som har kjøpt spillet får somregel med en buddy-key i eska. Denne kan brukes i 14 dager eller 10 timer, whatever comes first. Jeg tror man får kjøpt Guild Wars Triology Trial CD med trial-keys til alle campaigns i ymse webshops.
StalkerPrime Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Er det noen som har en buddy key? Vill så gjerne prøve Guild Wars før jeg kjøper det! PM meg
Elanzer Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Noen som har en key til meg?, spillt WoW siden beta nå, er litt lei... Vil prøve noe nytt. PM key'n til meg! På forrhånd, Takk! Endret 27. august 2007 av Elanzer
SuKa Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Godt med venner som gir deg gratis account siden de begynner med wow
kissekiss Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe meg Guild Wars Nightfall Noen som vet ca. hva det koster og hvor jeg får kjøpt det?
Tanner Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe meg Guild Wars Nightfall Noen som vet ca. hva det koster og hvor jeg får kjøpt det? Finner kanskje billigere. men her er det muligheter: http://elektronikk.dinpris.no/Software-pro...-Wars-Nightfall
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Drar opp et gammelt emne noen som har key? På forhånd takk
vikingkylling Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Alle fire GW-spillene (De tre vanlige pluss Eye Of The North expansionen) kan kjøpes og lastes ned fra hjemmesiden til NCSoft, om jeg ikke tar feil. Har du i tillegg selve spillet/ene kan du sikkert opprette en konto og få gratis trial, men det skal jeg ikke si helt sikkert da jeg ikke har prøvd. For øvrig har jeg Nightfall og Prophecies, men hatet begge to på grunn av et elendig community. Det sier jo sitt at jeg rakk spille i fem minutter før en idiot begynte å kjefte på meg fordi jeg nektet å bli med i gruppen hans, og en halv time senere måtte jeg sette en fyr på /ignore fordi han åpenbart enten er mentalt tilbakestående eller nektet å forstå at det kan være to personer med lignende navn. Når det gjelder den cd-key regelen er det kort sagt at du ikke kan gi en cd-key til en fullversjon til noen andre, men du kan gi en trial-key. Dette fordi en cd-key lar deg piratkopiere spill, mens en trial-key bare lar deg prøve spillet før du må betale for å spille videre.
Tuckiozi Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 For øvrig har jeg Nightfall og Prophecies, men hatet begge to på grunn av et elendig community. Det sier jo sitt at jeg rakk spille i fem minutter før en idiot begynte å kjefte på meg fordi jeg nektet å bli med i gruppen hans, og en halv time senere måtte jeg sette en fyr på /ignore fordi han åpenbart enten er mentalt tilbakestående eller nektet å forstå at det kan være to personer med lignende navn. Du fikk en utrolig dårlig start, tydeligvis.
vikingkylling Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 I både Prophecies og Nightfall? Tja, kanskje det, men jeg gidder ikke spille utelukkende solo i et MMORPG, spesielt ikke når det er mange bedre spill der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå