Gå til innhold

Hva gjør AGEIA tilleggskort?


Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned spillet Cellfactor Revolution som er gratis(Link), et råt spill :dribble: . Men jeg har ikke PhysX tilleggskort :no: , og hvorfor trenger jeg et PhysX tilleggskort? Hva er gjør PhysX? :hrm: Og lønner det seg å kjøpe et?

 

Det er jo bare helt teit at du må ha et tilleggskort. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://en.wikipedia.org/wiki/Physx

 

*EDIT*

Er vel egentlig ikke så rart at du trenger kortet i og med at dette "spillet" er en slags demo for hva kortet kan gjøre etc...

 

"Specifically designed to show off the multiple physical effects that can be bolstered with the AGEIA card, the CellFactor demo features barrels and boxes. They're solid, heavy, and deadly, if used in the right way. Using your character's psychic powers, you can lift and toss practically any of these small items and watch as they all interact with one another--bumping and slamming into one another and spreading across the ground. If you build up enough power, you can even force-push through a pile of debris and use that to take out enemies, called out as a "PhysX Kill" by the game."

 

Se video fra "spillet" her:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5...ellFactor&hl=en

 

Om det er verdt det? vel det kommer vel litt an på.

Dette er en relativt ny greie og det er foreløpig ikke mange spill som støtter physx. Likevel er ikke 1600 kroner en upris siden spillet er gratis...

 

Hvis du derimot ikke "må" spille cellfactor eller andre spill som støtter physx ville jeg vente litt og se hva som skjer.

 

Uansett synes jeg dette er ulidelig spennende og håper det kommer mange spill med dette... (ser tilbake til skuffelsen etter å ha prøvd Red Faction)

Endret av romhelten_spiff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...