Gå til innhold

16:9-resolusjon på ein 4:3-"utgang".


Anbefalte innlegg

Dette er vel ein feilpost, men etter å ha vurdert i fem minutt, so kom eg ikkje til ein betre konklusjon enn at det ville passe best under skjermkort-kategorien.

 

På min Dell Latitude D820 (bærbar ja) har eg eit NVIDIA Quadro NVS 110M-skjermkort. I tillegg har eg ein 26'' Daewoo-tv, som eg likar å koble til pc'en for å sjå film. Problemet mitt er at skjermkortet mitt ikkje har DVI-utgang, noko som gjer at eg diverre berre sit her med SVGA-utgang.

 

No er eg ikkje nokon kløpper på dette området, men slik eg har forstått det, so er det berre mogeleg å få 4:3-format på ein SVGA-utgang. Med tanke på at tv'en min er i forholdet 16:9, so blir jo sjølvsagt dette litt feil. So fekk eg høyre av ein kar at det kanskje eksisterte program som kunne hjelpe meg. Eg har leita, men kunne ikkje finne eit som kunne gjere susen.

 

Spørsmålet mitt er: Kva kan eg gjere? Finst det eit slikt program som kan hjelpe meg, eller er eg dømt til å leve med feil forhold på tv'en min? Elles har eg ein ledig Express-kort-utgang og ein ledig PCMCIA-kort-utgang. Kan eg fylle dette med noko som kan hjelpe meg?

 

På forhand takk, og beklager til moderatorane om dette havna feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aspektet som skal vises (16:9 eller 4:3) har ingenting med utgangen på skjermkortet å gjøre. Problemet ligger nok heller i at den bærbare datamaskinen har 4:3 skjerm (tipper jeg), og dermed er utfordringen å få maskinen til å vise et annet aspekt på den "eksterne" skjermen. Første prioritet er å ha de siste tilgjengelige driverne (www.nvidia.com). Deretter er jobben å få til å vise 16:9 i riktig oppløsning på ekstern skjerm i Nvidia kontrollpanel.

Lenke til kommentar

Først vil eg berre takke for alle svar!

 

Maskina mi har 16:9-skjerm den. Som sagt tidlegare so er pc'en min ein Dell Latitude D820 .

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

VGA_Verleng.jpg

Var ganske sikker på at det var SVGA utgangen heitte eg, men her er no eit bilete som forklarar situasjonen. Utgangen til venstre finn eg i pc'en min, utgangen til høgre finn eg på tv'en min.

 

Den eksterne "skjermen" min er då altso ein Daewoo. Meir informasjon om tv'en finn du her.

 

Dei nyaste driverane til skjermkortet er innstallert. Dei skal iallefall vere det, men eg lastar ned driverane mine frå Dell då. Er ikkje alltid like enkelt å skaffe oppdaterte grafikk-driverar til ei Dell-maskin :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kontakten kalles ikke SVGA, men D-SUB eller VGA, og det analoge signalet den sender ut kan være i alle slags ratioer, fra 4:3 til 16:9 til ... hva du enn måtte ønske deg.

 

Om du vil legge til 16:9 oppløsninger til skjermkortet ditt kan f.eks Powerstrip gjøre det for deg. Men det du først burde gjrøe er å finne monitorens manual og der lese ut hva som er optimal oppløsning å kjøre ut fra din PC, og velge den, uavhengig av om den er 4:3 eller 16:9.

Lenke til kommentar

Wow! Just.. WOW! Det Powerstrip-programmet var heftige greier! So masse morsomme innstillingar å leike seg med!

 

Har prøvd å legge til nokre 16:9-ratio-oppløysingar, men det har ikkje gått so bra. Driverane til skjermkortet mitt er ikkje so veldig glad i desse nye oppløsningane:/ Skal prøve litt meir.

 

Men, du snakkar om monitorens manual. Meiner du då primær-monitoren min, den som er tilkobla pc'en, eller meiner du TV'en som eg vil koble på i tillegg? Forstår ikkje heilt kva primær-monitoren min har med saka å gjere. Trudde det var kun skjermkort/TV-forhold det var snakk om her eg.

Lenke til kommentar

Når jeg skrev monitoren så mente jeg TV-en.

 

Powerstrip er virkelig et bra program ja, med mengder av funksjoner. Jeg har skrevet litt om programmet og et par av funksjonene i tråden her.

 

En viktig ting å legge til etter at du har valgt Display profiles->Configure->Advanced timing options->Custom resolutions->Valgt f.eks 1280x720 eller 848x480 og valgt Add new resolution er at du må restarte maskinen for å kunne ta den nye oppløsningen i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...