Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unormalt at 19åring ikke har hatt mere enn 1 dame?


Gjest Gjest_barelurer_*

Anbefalte innlegg

Så lenge man venter på noe godt...!

 

Som Geir sier her... er du ute etter å hoppe i høyet eller virkelig finne noen?

 

Det er lite vits i å ha mange forhold som varer over kort tid, da er det bedre å vente og heller slå skikkelig til når det kommer noen rekende :) For det gjør det, ingen fare!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er selv 18 og et halvt år og har heller aldri hatt kjæreste. Har kyssa med ei jente 1 gang og det var noe på gang, men blei aldri noe mer enn det. Føler jeg aldri har hatt noe "bruk" for det frem til nå :p men plutselig her en dag for noen måneder siden følte jeg at ting begynte å "haste" og følte meg litt "unormal". Men det er kjekt å vite at en ikke er alene og at noen som har vært i samme båt sier at det ordner seg ;).

 

jeg har en sosial selvtillit som ikke ligner grisen, jeg har alltid likt å prate med folk over PC, da slipper man pinlige stille stunder og det gir en bedre tid til å tenke over hva en skal si :) Jenter jeg omtrent ikke snakker med til vanlig kan jeg ha lange samtaler med over MSN e.l. Av samme grunn har jeg heller aldri bedt jenter med ut eller til å finne på no, har aldri turt :(

Lenke til kommentar

Jeg (19) har heller aldri hatt en kjærest.. Hatt litt på gang da, men jeg er veldig sjenert og forsiktig. Har den det "no sex before marriage" holdningen. Er jo en synd (katolikk).

 

Tror ikke det er så veldig unormalt egentlig, vi er jo flere her inne.. Itillegg kjenner jeg endel.

Lenke til kommentar
jeg har en sosial selvtillit som ikke ligner grisen, jeg har alltid likt å prate med folk over PC, da slipper man pinlige stille stunder og det gir en bedre tid til å tenke over hva en skal si :)  Jenter jeg omtrent ikke snakker med til vanlig kan jeg ha lange samtaler med over MSN e.l.  Av samme grunn har jeg heller aldri bedt jenter med ut eller til å finne på no, har aldri turt :(

Kan være samme her til tider. Er ikke ute etter kjæreste heller, kanskje litt derfor.

Når jeg var i Spania i sommer ble jeg spurt ut, ble jo selvfølgelig med da og møter hu der nede hver sommer.

 

Snakker om alt mulig og har det gøy sammen.

Snakker mye mer/sammenhengende på MSN da, ettersom da er det lettere og oversette fra norsk til engelsk enn og gjøre det på sparket mens du veit at hu ikke skjønner en dritt norsk :p

 

Glapp ut noen norske ord her og der, men hun synes det var litt søtt at jeg var dårlig i engelsk :p

 

Savner de dagene i Spania ja, ikke lenge igjen nå til det er på'n igjen.

 

 

Hva? Skjer jeg alt det der? Sorry :blush:

Lenke til kommentar

Er vel helt normalt å bare vært sammen med 1 når man er 19 år vil jeg tro.

 

Selv er jeg 16 og aldri hatt dame (vet det er litt ifra 19), men tviler på at jeg vil ha dame innen jeg er 19 uanset og bryr meg egentlig ikke heller.

 

Det er vel like unormalt som det er normal.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_*

Ser d er flere enn meg nå...

Men selv om d så er alle jeg har på msn dame eller damene er opptatt.

Jeg har prøvd meg på flere men jeg lykkes aldri!

Svare jeg får er nei, men føles som de mener ALDRI I H¤")##¤%

 

Fra de som jeg kjenner som er opptatt sier jeg er fin, søt, snill, god etc

Men virker ikke som damer vill ha de med kjempe kropp og sick pack mage...

 

Hadde jeg bare hatt d så hadde sikkert vært anerledes også....

men kan jo si at jeg har veldig liten sosial omkrets og tror d har mye å si egentlig... for jeg møter ikke mange damer med at jeg nesten har aldri noen å dra ut sammen med :(

 

Jeg får til og med høre av de jeg så vidt har å henge med at jeg må skaffe meg dame ja... og spør om jeg her homse :( selv om jeg langt fra er det...

 

Siste året har jeg spurt over 10 jenter om de blir med ut å finner på noe... men aldri får jeg ett ja på noe :(

Så får vell holde meg på msn... der er d mange som liker meg =)

 

det er vell mange som er single og ikke hatt dame på min alder... men jeg føler meg veldig alene... og elsker å ha noen å holde rundt å snakke med... så for meg hadde det betyd så mye at jeg gjærne hadde kasta tven min i sjøen...

Lenke til kommentar

du høres ut akuratt som meg for svarte!

 

moro... eller med tanke på situasjonen, ikke moro.

 

eneste forskjell egentlig er det at hun ene jeg faktisk har spurt om ville finne på noe, faktisk sa "Aldri i helvete"...

 

men men... vi får begge håpe at ting forandrer seg etterhvert!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_*
du høres ut akuratt som meg for svarte!

 

moro... eller med tanke på situasjonen, ikke moro.

 

eneste forskjell egentlig er det at hun ene jeg faktisk har spurt om ville finne på noe, faktisk sa "Aldri i helvete"...

 

men men... vi får begge håpe at ting forandrer seg etterhvert!

8597162[/snapback]

Altså jeg har fått deg jeg å da...

ehm... var ei som sa vi passa godt sammen, tja... hvorfor fikk jeg det svare da tro :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_*
Hehe, dakar...

 

Jeg har heldigvis ikke fått nei, men jeg mistenkte sterkt i ettertid at de gikk ut med meg i medlidenhet.. :cry: For etterpå var det alle slags unskyldninger

8597194[/snapback]

Har fått ja en gang, da kom ei hit for å se film....

Sia har hu alltid vært opptatt :dontgetit:

enten har hu ingen planer eller så vill hu langt fra ha noe med meg å gjøre i det hele tatt :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_*
Det er flere jenter. Du finner dem til slutt.

8597316[/snapback]

Det har jeg alltid tenkte også... men :hmm:

begynner å miste troen litt :thumbdown:

 

Og de som jeg vet om sier jeg er søt etc må vell bare bety en ting... du får deg aldri noen sånn som du er i dag :ph34r:

Skulle egentlig tro d... :thumbdown:

eller

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_barelurer_*

jeg syns d er flaut å være sammen med kompiser, når jeg snakker om noen angående damer etc. Jeg har hatt ei 1mnd, og d var liksom mitt første kyss og min første dame noen sinne. Og har ikke hatt noen på to år...

det er flaut :blush:

Lenke til kommentar
Det er flere jenter. Du finner dem til slutt.

8597316[/snapback]

Det har jeg alltid tenkte også... men :hmm:

begynner å miste troen litt :thumbdown:

 

Og de som jeg vet om sier jeg er søt etc må vell bare bety en ting... du får deg aldri noen sånn som du er i dag :ph34r:

Skulle egentlig tro d... :thumbdown:

eller

8597339[/snapback]

 

Ikke mist troen. Min var ganske lav min og..

 

 

Hadde den samme jeg og da de snakket i klassen om hvem som hadde gjort det med hvem. Jeg tok på headsettet og koblet meg ut for jeg hadde ingenting å tilføre samtalen..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...