Sjanten91 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Fins det politiknapp til suzuki zr 50? Noen som eventuelt har noen sider der man får kjøpt slike? helst ikke en ''panikkknapp'', men er det alt som fins får jeg ta til takke med det. Sykkelen min er uorginal nokk som den er nå, men tror jeg skal kjøpe ny 21mm forgasser og 50 mm sylynderkit... har 48 eller noe sånt fra før... Endret 8. mai 2007 av Sjanten91
Thewiz Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Gå inn på crash.no så finner du flere alternativer. De skal funka på alt som det er motor på, så lenge du har en coil og en ramme (jord) så går det bra. Du kan velge mellom trådløs og manuell.
Leo_ Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Det finnes ikke noe enkelt "originalt", du må nok ha en slags turtalssperre. Skal du bruke penger på trimsett, kjøper du komplett 11hk Malossi med sylinder, potte og gasser. Mener du får ca. 75 kubikk og en 21mm Delorto. Jeg hadde dette for 15 år siden, funka gullfint En grei ting med ZR med 11hk er at den har såpass bunndrag at du ikke trenger å dra den så høyt på turtall ved vanlig kjøring. Da høres den ikke så trimma ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå